3 timer til jeg skal på ul :)

PrøverPåNr3...

Glad i forumet
Overskriften sier vel sitt. Ringte rett opp på sykehuset i forrige uke når jeg fant det ut og fikk snakket med vakthavende. Fikk da komme inn uten henvisning pga mine 3 tidligere aborter. Håper jeg er så langt på vei som jeg tror slik at vi ser noe. Og håper selvfølgelig at vi ser et bankende hjerte og at det ikke er en ny MA.
Krysser fingrene :)

Takk :) de hadde selvfølgelig ingen ordinær time så ble hos vakthavende. Da kan det jo bli litt venting da. Men det viktigste er at vi får sett hvordan det står til i dag om jeg så må vente i 3 timer.

Lykke til! :D

Da er jeg ferdig. Tydelig kortere på vei enn jeg trodde. Hun tippet på 4-5 uker. Så må nok egentlig over i juni forumet. Men er et svangerskap der på rett plass og hun så noe der og der! Kan det være to! Slo jo ut på cbd med 3+ i forrige uke.
Har også fått en cyste på 6 cm siden sist jeg var hos gyn,10 sept og har en del veske i buken. Så en kombo av disse 3 gjør utslaget for den store magen. Syns 19 oktober er veldig lenge å vente

Så bra at det er svangerskap på rett plass! Wow, tenk om det er to da!

Er neste ul 19/10?

Hva gjør de når man får cyste i svangerskapet?

Så bra at det er svangerskap på rett plass! Wow, tenk om det er to da!

Er neste ul 19/10?

Hva gjør de når man får cyste i svangerskapet?
Neste ul er 19/10 ja. Alllllt for lenge til. Da er jeg vel 7-8 uker en plass.

Cysten må bare få være der. Hadde en på 12 cm når jeg gikk med minstemann. Om det er 2 så blir vi en familie på 6 gitt :O

Da er jeg ferdig. Tydelig kortere på vei enn jeg trodde. Hun tippet på 4-5 uker. Så må nok egentlig over i juni forumet. Men er et svangerskap der på rett plass og hun så noe der og der! Kan det være to! Slo jo ut på cbd med 3+ i forrige uke.
Har også fått en cyste på 6 cm siden sist jeg var hos gyn,10 sept og har en del veske i buken. Så en kombo av disse 3 gjør utslaget for den store magen. Syns 19 oktober er veldig lenge å vente

Samme som meg du da :) trodde jeg var 6+4 å tirsdag og be satt tilbake til uke 4. Hun ha bare forstersekken så vidt det var så skulle komme tilbake om en uke å se forandringer. Sånn at jeg ikke har mista :( spennende med
at det kan være 2 der da :) blir spennende å se :)

Oi, lykke til med neste ul, spennende med muligens tvillinger ♡

Samme som meg du da :) trodde jeg var 6+4 å tirsdag og be satt tilbake til uke 4. Hun ha bare forstersekken så vidt det var så skulle komme tilbake om en uke å se forandringer. Sånn at jeg ikke har mista :( spennende med
at det kan være 2 der da :) blir spennende å se :)
Heldig du da som får komme tilbake om en uke :) Syns det er lenge å vente i 2,5 uke :( Får håpe på bankende hjerte på oss begge. Og jeg krysser faktisk fingra for 1 baby altså. Føler det holder med 3 egentlig. Men om det skulle være to så er det også hjertelig velkomment :)

Krysser alt for dere begge!! Husker det var noen laaaange 2 uker å vente når jeg var innom i sommer. Måtte tiden gå fort :)

Back
Topp