3 tette, og keisersnitt for tredje gang.. Noen andre her som er borti noen av delene? :)

woordy

Flørter med forumet
Ja vi ble vist plutselig gravide vi, litt fortere enn planlagt. Så eldste jenta blir 3 år til sommeren, og så har vi en klomp på 6 mnd nå. Så de blir relativt tette, så dette kan jo bli travelt.. hehe... Men håper at det blir mest positivt :) Førstemann ble ett hastesnitt, og neste var planlagt, så nå blir det siste her også det.
Noen som har vært borti det å bli gravid så tett etter forrige ks? Føler å ha hørt at man egentlig bør vente minst 1 år.. Så håper dette går fint :)

Noen andre her som skal få sin tredje, eller vært borti keisersnitt?

Har ikkje våre borti sjølv, men ei vennine av meg som tok KS fekk beskjed om å vente 1 år! Men det seie dei jo om vanlege fødslar og! 

Går nok fint:-)!!! 
Gratulera so masse !!

Gratulerer!:) Skal også ha nummer tre i oktober, så blir 3 tette her også. Men har aldri hatt keisersnitt,så det vet jeg ingenting om..Men kan du ikke ringe til jordmor eller fødeavd og høre hvordan det er med ventetid før neste svangerskap etter ks?
Masse lykke til!!:)

Jeg venter mitt 3 barn nå emoticon  og er veldig i tvil om jeg skal føde eller ta keisersnitt, jeg vil snakke med jm etterhvert så kommer vi sikkert frem til en løsning.

Ja da får du tette barn, koselig det, men kan også være litt slitsomt til tider kan jeg tenke meg. Jeg har ikke hørt noe om at en må vente ett år etter ett ks men nå har jeg selv aldri hatt det eller, så jeg vet ikke.

Gratulerer så mye til deg med spiren

jeg tok ks i oktober , og er nå gravid igjen. ingen sa til meg at man burde vente så jeg kjørte på jeg:) men jeg vill ikke ha ks igjen...

Ja jeg kan jo høre med de. Men nå er det allerede skjedd, så ingen vei tilbake.. Hehe :p

Nei det kan nok bli travelt, og gøy at de kan ha litt lag i hverandre =)

Back
Topp