Utrolig vondt og trist å oppleve så mange på rad, jeg sender en medfølende klem! 
Jeg mistet 4 på rad i 2023, alle på forskjellige tidspunkt med den seneste i uke 11. Var 34 år når vi ble gravide med den første vi mistet og hadde født mitt første barn ett år i forveien. (Hvis det var forvirrende så hadde jeg *SA*barn*SA*MA*SA*SA*barn). Ble utredet for alt mulig men alt kom tilbake "normalt", ble satt på albyl-E, heparin og progesteron av gynekologen min (privat) bare fordi hun hadde hatt positive erfaringer med det.
Tok også pre- og probiotika, spesielt typen Lactobacillus crispatus har vist seg å være fordelaktig under graviditet i noen studier (også anbefalt av fertilitetsspesialist).
Én annen stor ting vi gjorde da det klaffet (en mnd før) var at mannen også begynte å gjøre endringer, han kuttet ned på kaffe og alkohol, og han også la om til et kosthold rikt på grønnsaker, frukt, nøtter, og proteiner av gode kilder (egg, kjøtt, fisk, belgvekster). De sier jo at sædkvalitet er med på å bestemme kvaliteten på morkaka faktisk. Vet ikke hvilket av tiltakene som var nøkkelen, men det gikk ihvertfall og jeg fødte lille nummer 2 i september.
Håper min erfaring kan være til hjelp og at spiren plutselig sitter hos deg også