3 skal bli 4 :)

Pysekatt

Glad i forumet
Hei alle!
Jeg var i utgangspunktet i juni2017 men mistet. Heldigvis ble jeg fort gravid igjen! Positiv test idag ,10 dpo. Håper det går bra denne gangen :D

Jeg er 31 år gammel og bor i Bergen. Er gift med en mann på 34, vi har 5 årsdag 21.november 2016. Vært gift ett år.

Jeg har en datter på 11 også :)

Gleder meg til reisen der 3 skal bli 4.
Foreløpig termin 13. Juli 2017
 
Hei alle!
Jeg var i utgangspunktet i juni2017 men mistet. Heldigvis ble jeg fort gravid igjen! Positiv test idag ,10 dpo. Håper det går bra denne gangen :D

Jeg er 31 år gammel og bor i Bergen. Er gift med en mann på 34, vi har 5 årsdag 21.november 2016. Vært gift ett år.

Jeg har en datter på 11 også :)

Gleder meg til reisen der 3 skal bli 4.
Foreløpig termin 13. Juli 2017
Så bra at spira satt så fort igjen :D
 
Så bra at spira satt så fort igjen :D
Ja det føles uvirkelig! Men veldig redd for å miste igjen da :p



Idag er jeg 3+4, og fikk positiv på både monitor og clearblue digital! Nå er det ingen tvil :)

Sykt morgenkvalm, håper ikke det er et tegn på hva som kommer [emoji85]
 
Ja det føles uvirkelig! Men veldig redd for å miste igjen da :p



Idag er jeg 3+4, og fikk positiv på både monitor og clearblue digital! Nå er det ingen tvil :)

Sykt morgenkvalm, håper ikke det er et tegn på hva som kommer [emoji85]
Ja, jeg skjønner! Redd for å miste selv da jeg har opplevd det to ganger :( Håper det går veien for oss denne gangen!
 
Ja, jeg skjønner! Redd for å miste selv da jeg har opplevd det to ganger :( Håper det går veien for oss denne gangen!
Jeg krysser fingrene for oss begge [emoji8]
Når mistet du ? Jeg gleder meg til jeg er fordi da jeg mistet sist, innbiller meg sjansen for at det går bra blir større da :p
 
Jeg krysser fingrene for oss begge [emoji8]
Når mistet du ? Jeg gleder meg til jeg er fordi da jeg mistet sist, innbiller meg sjansen for at det går bra blir større da :p
Mistet i uke 5/6 for noen år siden. Og i uke 5 i august. Så nå krysser jeg alt jeg har for at det går bra denne gangen :)
 
Fyy flate! Trodde brystene var vond, men det var helt til jeg tok av bhen og kom borti niplene! Auu!
 
Sovet dårlig natt til idag. Mye murringer og strekking i sidene. Er også i horribelt humør idag[emoji33] mulig fordi jeg er så trøtt :p
 
Så bra at du ble gravid igjen så fort, det gjorde jeg også med førstemann!
Juli blir en fin babymåned!
 
Tung dag idag. Kan ikke sette fingen på hvorfor, men føler meg tung og nedstemt til sinns. Håper det letter fort.

Ellers har jeg fått 2-3 på clearblue idag, så da er jeg lengre på vei enn sist selv om jeg totalt sett er kortere :p 4+0 idag, 5+0 når jeg mistet sist. Men hadde sen el den mnd.

Bestilt time til tul også, så lenge klarte jeg å vente :p nå er det nedtelling til 26. November ;)
 
4+1 , tiden snegler seg avgårde. Ikm idag, og merker det på kroppen. Mer vondter i mageregionen men ingen blødninger.

Våknet i natt av at jeg drømte at jeg begynte å blø kraftig. Det var alt annet enn kjekt.
Også sliter jeg veldig med matlysten!
 
Tur til frisøren idag :D det trengtes ;)

Har funnet ut at å småspise på ritzkjeks holder kvalmen litt i sjakk også så tok det likesågodt med til frisøren [emoji23]

98835b3ead8904883409aa2e211472f7.jpg
 
Back
Topp