3 sa. Ny graviditet

Lillejordbær

Flørter med forumet
Hei.
Vet ikke helt hvor jeg vil med denne posten. Bare trenger å få det ut før jeg eksploderer.

Jeg har hatt 3 sa siden september 2022, i uke 6-7 og 8. Prøver på nr2. Og nå er jeg gravid igjen, er 5+3, og jeg vet ikke. Livredd men samtidig likegyldig og føler at lykken er død. Venter på rødt på papiret hver gang jeg er på do. Sikkert tatt 200 graviditetstester for å sjekke om det er stigning.
Kommer det til å holde denne gangen?
 
Gratulerer med ny graviditet!! Kjenner igjen følelsen av å være redd for rødt på papiret hver gang man går på do. Har også mistet flere ganger og gått inn i den "likegyldighetsfølelsen" når jeg var gravid. Er vel en måte å beskytte seg selv på. Jeg var stresset langt ut i svangerskapet men det gikk bra til slutt, krysser fingrene for at det gjelder deg denne gangen ❤️ godt du får ut følelsene!
 
Gratulerer så mye :Heartpink
Det er så utrolig vanskelig... Jeg har også mistet tre ganger og er nå gravid på nytt, 13+3 uker i dag. Jeg fikk noen ekstra ultralyder som beroliget meg i noen dager i alle fall. Jeg fikk offentlig etter henvisning fra lege, men det tilbudet kan sikkert variere etter kapasitet ved sykehusene. Men det kan være noe å undersøke om du ikke allerede har planer om private ul.

Jeg skjønner hvor vanskelig det er å skulle stole på kroppen igjen :( Jeg kjente ikke på den samme lykkerusen ved den første positive testen i dette svangerskapet. Og det er greit. :Heartpink

Forresten, jeg har blødd litt veldig tidlig i dette svangerskapet tre ganger og det gikk helt fint.

Lurt å få følelsene ut!
 
Hei.
Vet ikke helt hvor jeg vil med denne posten. Bare trenger å få det ut før jeg eksploderer.

Jeg har hatt 3 sa siden september 2022, i uke 6-7 og 8. Prøver på nr2. Og nå er jeg gravid igjen, er 5+3, og jeg vet ikke. Livredd men samtidig likegyldig og føler at lykken er død. Venter på rødt på papiret hver gang jeg er på do. Sikkert tatt 200 graviditetstester for å sjekke om det er stigning.
Kommer det til å holde denne gangen?
Jeg har det likt som deg. Har hatt en SA selv (men litt tidligere), og er helt paranoid. "Kjenner jeg noe i dag? Kjenner jeg litt mindre enn i går?"... Og så tar jeg en test og får 3+. Det hjelper nøyaktig 10 minutter før jeg er rett tilbake til at jeg ikke tror på det lenger. <3
 
Jeg har mistet tre ganger siden oktober, og skal i gang med ivf nå. Vil bare si at jeg kjenner meg sååå igjen i de følelsene. Da jeg ble gravid i juli ble jeg ikke glad en gang. Fikk umiddelbart en skikkelig dårlig følelse, og ble nesten ikke overraska da jeg mista. Tror jeg bare har stengt av litt, som andre nevner her, for å beskytte meg selv følelsesmessig. Jeg håper jo så klart å bli gravid igjen, men jeg ser ikke lenger på det å teste positivt som en stor lykkegreie- det er liksom bare første hinder, og MANGE flere som venter, om du skjønner? Håper vi alle snart får terminspirene våre!
 
Back
Topp