3. søndag i advent

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ingen skravletråd enda?
Jeg er snart på vei ut sv senga! :-p
ROLIGE planer i dag ;)
Men det er visst søndagsåpne butikker og vi henger etter med julegaver!!!
Ha en fin søndag!

Ha en fin 3 søndag i advent du og :) Her starta dagen i 6 tiden.. jeg er helt ferdig med julegaver så slipper og dra ut for å handle, så her blir det en rolig søndag med masse kos hjemme :)

Ja her var det stille:eek::p

Vi har fått besøk av noen fra familien til samboer.. broren og søstrenen hans, sammen med mannen og sønnen til søsteren :) Liana sover og vi andre har spist litt kake:D

Mulig jeg vil ta med Emira på kino idag, på reisen til julestjernen...men bare hvis besøket har reist før det da;):) den begynner 17:30.. så får se:)

☆★hilsen meg★☆

Ja her var det stille:eek::p

Vi har fått besøk av noen fra familien til samboer.. broren og søstrenen hans, sammen med mannen og sønnen til søsteren :) Liana sover og vi andre har spist litt kake:D

Mulig jeg vil ta med Emira på kino idag, på reisen til julestjernen...men bare hvis besøket har reist før det da;):) den begynner 17:30.. så får se:)

☆★hilsen meg★☆
Koselig med kino da :D
Vi venter og venter på Lillebror som har sovet i 2,5 time nå, så vi får spist og tatt oss en handletur!
Jeg stod opp til en ryddet og ferdgvasket 1. etasje i stad og mannen har bestemt at vi skal ta med kinamat hjem fra handling i dag siden jeg er litt groggy :p

God dag :)
Hermine tulla så fælt i går kveld at hun sov helt til 08.45 idag :D Vi har pynta pepperkakehus og nå holder jeg på å koke fikenmarmelade mens snuppa sover :) ...skulle egentlig skrive eksamen mens hun sov, men har jo SÅ mye mer lyst å holde på med juleforberedelset ;)
Når Hermine våkner skal vi dra til svigers og spise Sushi til middag :D :D :D

Ha en fortreffelig koselig søndag!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hermine var SÅ gira på å pynte hus, men fant fort ut at pynten var nam-nam :eek: Bra vi hadde safet og droppa non-stop i år! Såeh, de aller fleste pyntene har vært slikka og tygd på :p :rolleyes: ;)

ImageUploadedByBV Forum1387112885.574511.jpg

Hermine var SÅ gira på å pynte hus, men fant fort ut at pynten var nam-nam :eek: Bra vi hadde safet og droppa non-stop i år! Såeh, de aller fleste pyntene har vært slikka og tygd på :p :rolleyes: ;)

Vis vedlegget 43564

Så fint det ble! :D :D har ikke laget hus vi :o

Så fint det ble! :D :D har ikke laget hus vi :o
Huset kjøpte vi...i fjor :eek: men orka ikke å montere og pynte det midt oppi kolikken i fjor, og det var ikke gått ut på dato så da var det brukbart i år også :D synes det lukter så godt, og er så dekorativt :) men spørs om vi orker å knuse det da, for synes ikke Hermine trenger å spise det og ikke vil vi siden hun har spist på ALL pynten hun har satt på...og hosta på det :rolleyes: :p

Huset kjøpte vi...i fjor :eek: men orka ikke å montere og pynte det midt oppi kolikken i fjor, og det var ikke gått ut på dato så da var det brukbart i år også :D synes det lukter så godt, og er så dekorativt :) men spørs om vi orker å knuse det da, for synes ikke Hermine trenger å spise det og ikke vil vi siden hun har spist på ALL pynten hun har satt på...og hosta på det :rolleyes: :p

Kan jo knuse det - og kaste det :p
Moro å knuse :D :D

Vi venter og venter på Lillebror som har sovet i 2,5 time nå, så vi får spist og tatt oss en handletur!
Jeg stod opp til en ryddet og ferdgvasket 1. etasje i stad og mannen har bestemt at vi skal ta med kinamat hjem fra handling i dag siden jeg er litt groggy :p
Typisk at de sover lenge når man skal noe ;) Men da er han nok opplagt til å gå en hel masse på shopping :)

Typisk at de sover lenge når man skal noe ;) Men da er han nok opplagt til å gå en hel masse på shopping :)

Ja han var superopplagt og ble veldig glad for å møte nissen i dag og :)
Da er vi ferdige med alle gavene som må sendes i morgen og er klare for å hente oss mat for å ta med hjem!

God kveld!:)
Vi lurte oss ut for å kjøpe julestjerner og juletre i dag. Når vi kom hjem, fikk mannen sjuka og har vært sengeliggende siden. Faaader asså!! One to go..:(
Vesla er nettopp lagt og jeg skal kose meg med julebrus, strikking og Santa Clause-filmen. ♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Å så deilig å stå opp til noe sånt:D høres ut som om du hadde en artig kveld igår da ;):P:D hehe..

Ble ikke noe kino allikevel, så vi drøyer det til neste helg om filmen går da :)

☆★hilsen meg★☆

Vis vedlegget 43564

Haha for et sjarmerende pepperkake hus :D

☆★hilsen meg★☆

Vi lurte oss ut for å kjøpe julestjerner og juletre i dag. Når vi kom hjem, fikk mannen sjuka og har vært sengeliggende siden. Faaader asså!! One to go..:(
Vesla er nettopp lagt og jeg skal kose meg med julebrus, strikking og Santa Clause-filmen. ♡

Usj da:oops: god bedring til mannen, og håper da du slipper unna!
Meneeeh, sitter han å ler etter oppkast å eller? :P

☆★hilsen meg★☆

God bedring til mannen!!

Usj da:oops: god bedring til mannen, og håper da du slipper unna!
Meneeeh, sitter han å ler etter oppkast å eller? :P

☆★hilsen meg★☆
Haha..Nei, det gjør han absolutt ikke!! Noen heeelt andre lyder fra han. Usj!!:p

Nei æsj så kjipt da :( Dere var jo nesten ute av det, so close! ...kanskje han tilogmed rakk å spre gleden :p

Kos deg med julebrus og julefilm :)

Haha for et sjarmerende pepperkake hus :D

☆★hilsen meg★☆
Haha, ja, jeg har alltid vært SÅ pertentlig når jeg har pynta pepperkakehus, sortert ut non-stop og laga mønster og greier....not anymore!!!
Rart det der, men når man får barn er det plutselig ikke viktig med et perfekt pepperkakehus lengre, og man blir jo SÅ superstolt fordi hun klarer å stable noen klissne seigmenn på huset :rolleyes: ;)

Back
Topp