Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig med kino daJa her var det stille
Vi har fått besøk av noen fra familien til samboer.. broren og søstrenen hans, sammen med mannen og sønnen til søsterenLiana sover og vi andre har spist litt kake
Mulig jeg vil ta med Emira på kino idag, på reisen til julestjernen...men bare hvis besøket har reist før det daden begynner 17:30.. så får se
☆★hilsen meg★☆
Så fint det ble!Hermine var SÅ gira på å pynte hus, men fant fort ut at pynten var nam-namBra vi hadde safet og droppa non-stop i år! Såeh, de aller fleste pyntene har vært slikka og tygd på
![]()
![]()
Vis vedlegget 43564
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Huset kjøpte vi...i fjorSå fint det ble!![]()
har ikke laget hus vi
![]()
Kan jo knuse det - og kaste detHuset kjøpte vi...i fjormen orka ikke å montere og pynte det midt oppi kolikken i fjor, og det var ikke gått ut på dato så da var det brukbart i år også
synes det lukter så godt, og er så dekorativt
men spørs om vi orker å knuse det da, for synes ikke Hermine trenger å spise det og ikke vil vi siden hun har spist på ALL pynten hun har satt på...og hosta på det
![]()
Typisk at de sover lenge når man skal noeKoselig med kino da![]()
Vi venter og venter på Lillebror som har sovet i 2,5 time nå, så vi får spist og tatt oss en handletur!
Jeg stod opp til en ryddet og ferdgvasket 1. etasje i stad og mannen har bestemt at vi skal ta med kinamat hjem fra handling i dag siden jeg er litt groggy![]()
Hehe, ja, det gjør vi nok, men uten Hermine tenker jegKan jo knuse det - og kaste det![]()
Moro å knuse![]()
![]()
Ja han var superopplagt og ble veldig glad for å møte nissen i dag ogTypisk at de sover lenge når man skal noeMen da er han nok opplagt til å gå en hel masse på shopping
Koselig med kino da![]()
Vi venter og venter på Lillebror som har sovet i 2,5 time nå, så vi får spist og tatt oss en handletur!
Jeg stod opp til en ryddet og ferdgvasket 1. etasje i stad og mannen har bestemt at vi skal ta med kinamat hjem fra handling i dag siden jeg er litt groggy![]()
Hermine var SÅ gira på å pynte hus, men fant fort ut at pynten var nam-namBra vi hadde safet og droppa non-stop i år! Såeh, de aller fleste pyntene har vært slikka og tygd på
![]()
![]()
![]()
Vis vedlegget 43564
God kveld!
Vi lurte oss ut for å kjøpe julestjerner og juletre i dag. Når vi kom hjem, fikk mannen sjuka og har vært sengeliggende siden. Faaader asså!! One to go..
Vesla er nettopp lagt og jeg skal kose meg med julebrus, strikking og Santa Clause-filmen. ♡
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
God bedring til mannen!!God kveld!
Vi lurte oss ut for å kjøpe julestjerner og juletre i dag. Når vi kom hjem, fikk mannen sjuka og har vært sengeliggende siden. Faaader asså!! One to go..
Vesla er nettopp lagt og jeg skal kose meg med julebrus, strikking og Santa Clause-filmen. ♡
Haha..Nei, det gjør han absolutt ikke!! Noen heeelt andre lyder fra han. Usj!!Usj dagod bedring til mannen, og håper da du slipper unna!
Meneeeh, sitter han å ler etter oppkast å eller?
☆★hilsen meg★☆
Nei æsj så kjipt daGod kveld!
Haha, ja, jeg har alltid vært SÅ pertentlig når jeg har pynta pepperkakehus, sortert ut non-stop og laga mønster og greier....not anymore!!!Haha for et sjarmerende pepperkake hus
☆★hilsen meg★☆