3 søndag i advent.

sandra 22

Gift med forumet
God søndags morgen[;)]
I går var vi i sverige å fikk gjort fra oss alle julegavene,det er godt å være ferdig med det..
Har igjen en liten ting til min kjære mann..

Ellers i dag skal vi prøve å kjøre å levere ut gaver,for neste helg vil vi ha fri å bare kose oss..
I kveld blir det taco å kos,kos,kos[;)]

Litt lei meg i dag siden Atle ikke vant x-faktor[:(]Men han blir nok stor alikevell han,han er bare drit rå!!!!!![:)]

Ha en fin dag[;)]

God morgen! [:)]

Jeg tilbragte lørdagskvelden på dass, ønskereprise fra mandags formiddag! Naaaais... Men nå er jeg bedre, og det er bra, for jeg skal på jobb 14-18, og dit må jeg om jeg så er dødssyk, da det ikke er andre som kan jobbe.
Ungene blir med mamma og pappa på noe koselig julegreier nå kl 10, det blir trivelig for dem det! [:)] Sambo skal få vaske i dag mens jeg jobber, siden han ikke gadd i går. Han reiser jo igjen i morgen tidlig, så han får bidra litt mens han er hjemme han og.
Ja, jeg jobber jo til 18 i dag, og kl 19 skal jeg på Zumba. Blir nok tidlig kveld i kveld, sliten etter helga jeg...

Ha en fin dag! [:)]

Mårnings!

Da var morgenen godt i gang. Var ute med jobben i går, men gikk tidlig hjem, halv ett. Hermann har nemlig fått vannkoppene. Og jeg som håpet at sambo skulle ta ungene siden jeg var ute, måtte jammen tro omigjen. Er visst bare når han er ute at det gjelder[&:] Men formen er fin så går jo bra likevel.

Først på planen er å rydde kjøkkenet, før det skal rotes til igjen for å lage chocolat chip cookies og ny ladning med "juleboller". Satser på å dra på søndagsåpent senter for å handle inn de gavene vi vet vi får penger for å kjøpe tre dager før jul...kjedelig med sånne stresserunder rett før jul. De aller siste julekortene skal postes og leveres. Og i adventskalenderen er det toalettmappe til ungene med såpefarger og "formbart" badeskum. Så i dag skal de klippes på gåret og ta en skikkelig julevask[:)] Det kan jo bli interessant siden begge har angst for både saks og maskin...

Ha en flott dag frøkner og fruer

I dag har jeg og gubben sovet leeeenge, hatt vår første barnefrie natt på ca 1 år!!

Var på julebord i går, først med jobben til Christian (starta kl.16) og etterhvert møtte vi venner av meg på byen. Midt i mellom det der klarte gubben bli mer enn nok full, jeg tom for tålmodighet og på veien ble vi påkjørt bakfra[&:] To av ryggesensorene ble knust og mer så vi ikke i mørket.. Herlig kveld[8D]

Sov til 11, dusjet, snakket med mormor om hvordan hun og Amalie har hatt det, skal nå lage oss ostesmørbrød til brønsj og hente snuppis. Tenker vi kjører innom galehuset (city syd, kjøpesenter) på turen hjem å får tak i de siste 2-3 gavene!

Blir nok å slappe av resten av kvelden og mulig noe god mat til oss voksne etter leggetid[:)]

Deilig med barnefri natt Destiny, men stupings gubbe og påkjørsel var vel litt for meget... [&o]

God bedring til deg Mamma til Andrea! [:)]

Back
Topp