3. søndag i advent.

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
M

McBaby

Guest
Da går jeg å legger meg. Håååååper Sivert ikke kaver sånn i natt. Begynner å bli lilla reundt øynene....

I morgen skal vi ha søndagsbrunsj og Hannah skal på aketur med bestefar før vi setter oss på flyet hjemover. [:)]

Hjemme har mannen rundvasket til jul, kjøpt nye møbler og shinet skikkelig. Det blir fint å komme hjem til.[:)]

tenker det blir godt å komme hjem jeg, mcbaby[:)] håper sivert har sovet godt å!

jadda, her sitter jeg og ungene oppe og ser barnetv. var egentlig min tur til å ligge utpå, men slik ble det altså ikke... ryggen til mannen har låst seg og jeg ser jo han har det vondt, men jeg er lei uansett...[X(] hadde gleda meg på helg, men kjenner humøret er på bånn..[>:]

jeg har egentlig lyst til å bake med ungene i dag, men vi får se. de var oppe lenge i går, og opp tidlig i dag så mamman er trøtt så vi får se hva vi gidder.

håper alle får en fin dag[:)] 

Håper natten har vært god[:)] Jeg har sovet som en stein, men jeg har sikkert snorket så det holder for jeg har nesten ikke hull igjen til å puste verken i nese eller hals[:)]. Forkjølt ja....

I dag skal vi i kongeparken, og så skal lillemor gå lossi etterpå. Koselig dag dette her[:)]

God morgen! [:)]

Jeg tilbragte lørdagskvelden på dass, ønskereprise fra mandags formiddag! Naaaais... Men nå er jeg bedre, og det er bra, for jeg skal på jobb 14-18, og dit må jeg om jeg så er dødssyk, da det ikke er andre som kan jobbe.
Ungene blir med mamma og pappa på noe koselig julegreier nå kl 10, det blir trivelig for dem det! [:)] Sambo skal få vaske i dag mens jeg jobber, siden han ikke gadd i går. Han reiser jo igjen i morgen tidlig, så han får bidra litt mens han er hjemme han og.
Ja, jeg jobber jo til 18 i dag, og kl 19 skal jeg på Zumba. Blir nok tidlig kveld i kveld, sliten etter helga jeg...

Ha en fin dag! [:)]

Jeg har tidenes mest fyllesyke samboer[:D] Sjelden jeg ser noe så stakkarslig altså[:D] Han syter og klager og skal ha maten intravenøst her visstnok[:D][:D] Jeg er ikke fyllesyk, men sliten etter matlaging og rydding i går. Jeg shinet nemlig hele huset i natt da gjestene hadde gått hjem og samboeren sov. Deilig å stå opp til det i dag.

Maten i går ble en suksess[:)] Alle skrøt og spiste masse. Ribba ble nydelig[:)] SÅ dette var gøy.

Snart skal vel N hentes, og resten av dagen skal jeg visst pleie den fyllesyke,i følge han.....

Vi skulle ta fly hjem i dag etter 10 dager i det høye nord hos familien. Men neeeeeida.... Sånn er det med småflyplasser gitt. Tett skydekke gjorde at flyet ikke kom seg ned på flyplassen.

Alternativet var å ta buss til Bodø (4 timer over skummelt fjell) og fly derfra kl. 22 i kveld. Jeg nektet! Sitter da ikke med to små alene på en sånn tur. Det hadde blitt mye sutring og jamring.

Så da ble det en ekstra natt her da, så tar vi fly i morgen tidlig kl. 9.30 i stede. Litt kjipt når man er innstilt på å reise hjem. Mannen hadde jo ordnet taco til i kveld og greier...
Mest kjipt er det for Hannah mi som nå går glipp av Lucia feiringa og teater tur med barnehagen i morra. De skulle til Oslo å se Snekker Andersen og Julenissen.....

Men ikke noe å gjøre med det.

trenger hjelp jenter.

Skal jeg kjøpe billetter til Bon Jovi, midt i uka i juni, eller Rihanna i oktober?!?!?!?!!?!?!?.

Tenkte å kjøpe konsertbilletter til gubben, så vi får oss en kjærestetur hehe

jatakk, begge deler[:D] vanskelig å velge, men jeg er veldig glad i rihanna nå!

litt godt at helga nå er over, trodde jo det skulle bli veldig bra helt til mannen ødla ryggen. vi har baka pepperkaker i dag, det ble superkoslig[:)][:)][:)]

vært en veldig lang dag, men vi har nå helldigvis kosa oss å. nå er det newton før legging her!

Da er N hentet og i seng. Gubben, jeg og en kompis har spist pizza. Resten av kvelden skal jeg gjøre fint lite[:)]

Da har jeg bestemt meg..............
Ble til at jeg tok Bon jovi.
Mest for å være litt egoistisk hehe. For jeg hadde mest lyst på dem i utgangspunktet, men så fant jeg ikke billetter.
Men så fant jeg idag.
Så får det bare at det er midt i uka..........det ordner seg.
Og så slipper vi å vente helt til 30 oktober for å dra. Bon jovi er i juni.

Jeg elsker også Rihanna, men Bon Jovi er vel mer mannemusikk? [:)]

LurveTufsa: Du har jo oss! [:)] *klem*

Jeg irriterer meg over kunder som ikke kan klokka og at vi ikke har gitter på sjappa, så alle sammen stimer inn til oss når senteret stenger. JEG FÅR IKKE OVERTIDSBETALT, PELL DERE UT!!!!
Ellers har jeg trent zumba og spist en meget sen middag.
I morgen tidlig drar sambo i fra oss, det blir interessant og spennende - på alle vis.

jeg synes begge deler er greit.
Jeg tror ikke gubben er så mega på bon jovi, for han har ikke noe musikk av han på ipoden sin. Men rihanna har han. Derfor jeg var så itvil.
Lyttet litt til begge på youtube, og valgte etter hva jeg fikk lyst til der og da hehe. Så får bare gubben godta det eller gi bort billetten sin, så drar jeg med noen andre hehe.

Hadde ei superfornøyd jente som la seg i kveld. Ikke hver dag hun kommer hjem med en kurv full av snop, og til og med får spise snop til kvelds[:D][:D]

suki:

bon jovi er nostalgi for meg. Gamle kjørringa har mange minner fra hun var ung.
Rihanna er jeg usikker på selv. kjekk treningsmusikk da.

Back
Topp