3 positive symptomer til min fordel

Mor_til_3

Elsker forumet
VIP
Sitter jo i uvissheten om det er noe liv i magen min, og må vente til neste uke før jeg får skikkelig svar.

Men i dag våknet jeg med:
- kvalme/uggenhet - har det fremdeles.
- murringer i magen  - kommer og går hele tiden.
- en liten kul på magen!!! Helt nede ved trusekanten, nedenfor navlen. Forsvant etter jeg hadde vært å tissa, men slik var jeg med storebror også i begynnelsen. Den lille spiren ble pressa på av blæra mi som var full.

Tørr ikke håpe på for mye, men jeg koser meg med symptomene ;)

åå det hørtes nå positivt ut da:-) krysser virkelig fingrene for dere altså, men det er jo håpløst at du må vente så lenge på UL

delphi skrev:
åå det hørtes nå positivt ut da:-) krysser virkelig fingrene for dere altså, men det er jo håpløst at du må vente så lenge på UL

Takk takk ;))
De kan jo ikke se så mye nå uansett. Skal til ul på torsdag, og da slår forhåpentligvis ett eller to hjerter:) Skal ta nye hcg prøver på mandag og får svar på de på tirsdag, og da får jeg forhåpentligvis også en pekepinn på hvor dette går :)

Krysser alt jeg har for at du får se ett eller to bankende hjerter på torsdag hvertfall:-)

Jeg får svar på siste hcg prøve i dag og håper virkelig jeg også får UL snart for klarer ikke roe meg uten kjenner jeg etter å ha blødd i 2,5 uker.

Så herlige symptomer!!! Håpe HCG stiger masse og at det banker et eller to hjerter på ul til uka!!! 

delphi skrev:
Krysser alt jeg har for at du får se ett eller to bankende hjerter på torsdag hvertfall:-)

Jeg får svar på siste hcg prøve i dag og håper virkelig jeg også får UL snart for klarer ikke roe meg uten kjenner jeg etter å ha blødd i 2,5 uker.

Krysser fingrene for deg også ;)) Dette må gå den rette veien :)
Forstår godt at du ikke klare roe deg etter en så lang blødning! Håper legen din kan henvise deg til ul ganske kjapt ;)

Alveskatt skrev:
Så herlige symptomer!!! Håpe HCG stiger masse og at det banker et eller to hjerter på ul til uka!!! 

Jepp :-) Håper jeg også ;-)

Back
Topp