+3 på protein i urinen....

groa

Glad i forumet
Har akkurat kommet hjem fra legen. hadde + 3 på proteiner i urinen. [:'(] Men blodtrykket var heldigvis fint. [:)] Skal opp igjen med urinprøve så fort jeg får produsert noen dråper...[;)] Så hvis det fortsatt var proteiner i den må jeg ned på kontroll på sykehuset. Noen som vet hva som blir gjort på en slik kontroll??? Takker for svar....

Da jeg ble sendt på kontroll på sykehuset, tok de ctg-reg av babyen. Blodtrykk og urin ble å kontrollert.
....å så ble jeg innlagt...[:'(]

ORIGINAL: MercedesBærta

Da jeg ble sendt på kontroll på sykehuset, tok de ctg-reg av babyen. Blodtrykk og urin ble å kontrollert.

hva var det som gjorde at du ble innlagt???

ORIGINAL: groa

ORIGINAL: MercedesBærta

hva var det som gjorde at du ble innlagt???

Jeg fikk svangerskapsforgiftning. Begge gangene.... Lå ei uke på sykehuset før jeg ble satt igang første gangen, og 10 dager på sykehuset andre gangen før de satte meg igang. Endte med hastekeisersnitt begge gangene [:(]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: groa

Har akkurat kommet hjem fra legen. hadde + 3 på proteiner i urinen. [:'(] Men blodtrykket var heldigvis fint. [:)] Skal opp igjen med urinprøve så fort jeg får produsert noen dråper...[;)] Så hvis det fortsatt var proteiner i den må jeg ned på kontroll på sykehuset. Noen som vet hva som blir gjort på en slik kontroll??? Takker for svar....

Da tar de blodprøver, og diverse.. +3 hørtes ut som grunn til bekymring, ja. Man må jo ikke ha alle symptomene på en gang for å ha SF. Jeg måtte følges opp ekstra en stund pga plutselig forhøyet blodtrykk, hodepine, og rask vektøkning. Var heldigvis frisk ,og bare tilfeldigheter som gjorde at symptomene sammenfalt. [:)]

Oi, var oppe i +4 jeg, uten at noen brydde seg...[8|]

vet ikke. jeg var hos legen tirsdag. hadde +1 i proteiner, men har ett fint bodtrykk. så jeg skulle ikke bry meg fikk jeg beskjed on[&:][:D]

Back
Topp