3+ på CB digital?

Minime2411

Glad i forumet
Novemberlykke 2016
Når har dere fått 3+? Jeg fikk 2-3 på forrige, så vil vente til jeg helt sikkert får 3+. Var 4+0 når jeg fikk 2-3. Nå er jeg 5+4.

tipper du kan få det nå :)

Har ikke fått 3+ før i uke 6 :)

Den fikk jeg 5+1.

Fikk 3+ da jeg var 5+3 :)

Hva snakker dere om her? Mange nye ord jeg må sette meg inn i gitt..

Den digitale gravidtesten til clearblue har ukeindikator. Viser enten 1-2 uker,2-3 uker eller 3+ uker siden unnfangelse :)

Hmm....bare meg som ikke gidder å ta masse tester? De digitale er jo kjempedyre...Tok en i starten som det sto gravid 1-2 på, men kommer ikke til å ta flere. Det er jo så mye som er normalt. Hcgstigning er individuelt. Tenker at det fører til mer stress å gå å vente på 3+. Man kan jo heller ikke påvirke om den stiger eller ikke... Mulig det bare er meg som er rar altså, men jeg tenker at om man har fått positiv test, er man gravid inntil man Evt får en SA, noe man ikke kan påvirke...

Hmm....bare meg som ikke gidder å ta masse tester? De digitale er jo kjempedyre...Tok en i starten som det sto gravid 1-2 på, men kommer ikke til å ta flere. Det er jo så mye som er normalt. Hcgstigning er individuelt. Tenker at det fører til mer stress å gå å vente på 3+. Man kan jo heller ikke påvirke om den stiger eller ikke... Mulig det bare er meg som er rar altså, men jeg tenker at om man har fått positiv test, er man gravid inntil man Evt får en SA, noe man ikke kan påvirke...

Tenker det samme som deg :-) Jeg har tatt én test, med blått kryss..husker ikke hva den heter. Har lest litt tidligere her i en testetråd, og tenkt er det bare meg som nøyer seg med en test? :-P Ikke vondt ment mot noen altså :-) Men tenker at det kan føre til unødig stress :-(

Fikk 2-3 på 4+1.
Noe mer penger gidder jeg ikke bruke på de.

Dette tenker jeg også :-) Jeg tok også én clearblue digital og fikk 1-2 og det blir med den :-) Går det gale så går det gale :-/ Sjansen er vel 50/50 vil jeg si og prøver ikke skremme noen her altså. Nå er de fleste komt så langt at jeg regner med vi blir til november hele gjengen :-) Og det blir for min del unødvendig stress med å teste ofte :-/

Helt enig med deg! Tok en test 4+0, og gidder ikke stresse med flere tester selv om det er en til i pakka!:-) som du sier så er man fortsatt gravid, selv om man kanskje ikke føler det sånn ;-)

Helt enig med deg! Tok en test 4+0, og gidder ikke stresse med flere tester selv om det er en til i pakka!:-) som du sier så er man fortsatt gravid, selv om man kanskje ikke føler det sånn ;-)

Eneste symptomet jeg har nå er ømme pupper, stikninger og trøttheten :-/ Helt ulikt fra forrige svangerskap. Heldigvis er alle svangerskap forskjellig :-) Har kvalme også men ikke så ekstrem :-)

Grunnen er fordi at jeg vil se det stiger, sånn at jeg skal slippe nok en gang å gå lenge med et dødt foster inni meg. Man gjør ting av forskjellige grunner. Er ikke for moro skyld jeg gjør det. Når man har mista flere ganger blir man ekstra hysterisk og redd.

Kjøpte en pakke med to stk i når jeg var gravid, ene dagen viste den 1-2, men ikke på morgen urin (dagen jeg fant ut jeg var gravid). To dager senere viste den 3+ med morgen urin, var bare 3, nesten 4 uker på vei. Men produserte veldig mye hcg :D

Man kan ikke stole blindt på de testene. Jeg fikk bare 2-3 dagen før jeg målte over 6000 på hcg på blodprøve. Så man bør ikke bli bekymret bare fordi testene ikke viser 3+ når man forventer det. Det varierer hvor mye man skiller ut i urin. Hvis man er redd for at det ikke stiger bør man be om blodprøver. Det er absolutt det sikreste og billigste :-)

Back
Topp