Når har dere fått 3+? Jeg fikk 2-3 på forrige, så vil vente til jeg helt sikkert får 3+. Var 4+0 når jeg fikk 2-3. Nå er jeg 5+4.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva snakker dere om her? Mange nye ord jeg må sette meg inn i gitt..
Hmm....bare meg som ikke gidder å ta masse tester? De digitale er jo kjempedyre...Tok en i starten som det sto gravid 1-2 på, men kommer ikke til å ta flere. Det er jo så mye som er normalt. Hcgstigning er individuelt. Tenker at det fører til mer stress å gå å vente på 3+. Man kan jo heller ikke påvirke om den stiger eller ikke... Mulig det bare er meg som er rar altså, men jeg tenker at om man har fått positiv test, er man gravid inntil man Evt får en SA, noe man ikke kan påvirke...
Hmm....bare meg som ikke gidder å ta masse tester? De digitale er jo kjempedyre...Tok en i starten som det sto gravid 1-2 på, men kommer ikke til å ta flere. Det er jo så mye som er normalt. Hcgstigning er individuelt. Tenker at det fører til mer stress å gå å vente på 3+. Man kan jo heller ikke påvirke om den stiger eller ikke... Mulig det bare er meg som er rar altså, men jeg tenker at om man har fått positiv test, er man gravid inntil man Evt får en SA, noe man ikke kan påvirke...
Helt enig med deg! Tok en test 4+0, og gidder ikke stresse med flere tester selv om det er en til i pakka!Hmm....bare meg som ikke gidder å ta masse tester? De digitale er jo kjempedyre...Tok en i starten som det sto gravid 1-2 på, men kommer ikke til å ta flere. Det er jo så mye som er normalt. Hcgstigning er individuelt. Tenker at det fører til mer stress å gå å vente på 3+. Man kan jo heller ikke påvirke om den stiger eller ikke... Mulig det bare er meg som er rar altså, men jeg tenker at om man har fått positiv test, er man gravid inntil man Evt får en SA, noe man ikke kan påvirke...
Helt enig med deg! Tok en test 4+0, og gidder ikke stresse med flere tester selv om det er en til i pakka!som du sier så er man fortsatt gravid, selv om man kanskje ikke føler det sånn ;-)