3 mnds kontroll ...

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Sist jeg gruet meg var for blodgass prøve ... gruer meg så tårene triller :( trenger å høre hvordan de små er etter vaksinen :/ lov å ha med noen forresten? :/ æææææ ...

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Her gikk det i grunnen veldig greit. Han gråt selvfølgelig når han fikk sprøyta, men det gikk fort over. Sørg for at hun er mett når vaksinen tas, lettere å trøste da. Gutten min sovnet nesten umiddelbart etterpå, som er en ganske vanlig reaksjon. Det går nok så greit atte :)

Med mi gikk det veldig fint, gråt litt når hun fikk vaksinen, men det gikk kjapt over når jeg tok og holdt rundt henne og trøstet. Hvis barnefar har mulighet, så kan jo han være med, eller? Jeg vil anbefale at du ikke virker stresset, det vil nok barnet merke. Prøv å virk rolig og trygg, så skal du se det går bra :)

Som Lulilu sier, er det lurt at barnet er mett og fornøyd. Men også å gi bryst (hvis du ammer) etterpå kan virke beroligende og smertelindrende for barnet. Snakk med helsesøster om hvor mye du gruer deg, så kan nok hun komme med noen råd når du er midt oppi det :)

Godt å høre ! :) håper ikke dette går utover dåpsdagen :(

Vi har vært på kontroll i dag. Var ikke spesielt morro, men heldigvis går det jo over. Frøkna gråt intenst i kanskje 10 minutter etterpå, så sovnet hun. Våknet da jeg flyttet henne fra bilstol til dagseng, så jeg la henne ved siden av meg i sofaen. Nå har hun sovet i 2 timer, så er spent på humøret når hun våkner igjen, men tipper det går veldig greit :)

Fikk utsatt den... er IDAG :(

Back
Topp