3 mnd vaksinen

Ellen.

Forumet er livet
*MIA*
Har vært på 3 mnd kontroll idag, Håkon fikk da vaksine, en i hvert lår.
Han skrek veldig til å begynne med men roet seg etter kos, ny bleie, smokk og tonnevis med mer kos,
han virket ikke veldig plaget mao. Nå har det seg sånn at han skrek seg blå(!) rundt klokka 15,
jeg har aldri hørt han skrike så voldsomt uansett hvor trøtt han har vært. Gikk rundt med han og
snakket såpass rolig såpass lenge at han sovnet. Problemet er da at han sover fortsatt...
Han pleier ikke å sove så lenge på denne tida, har sjekket han ofte, og han sover godt, puster tungt og er rolig.

Men så til spørsmålet: hvordan ble deres barn samme kveld/dagen etter den vaksinen?

Begynner å bli litt urolig for han, han virker ikke varmere enn vanlig heller, men tror jeg skal ta
tempen hans etterpå.. huff jeg liker ikke dette... [:(]

Soving er den eneste reaksjonen mine barn har hatt på vaksiner, de har sovet så masse den dagen de har fått sprøyter at jeg har lurt på å ikke gi de litt ekstra vaksiner[;)][:D][:D][:D]

takk for svar jenter, så er han altså innenfor normalen da!
Han våknet for ca 1 time siden, har spist 200 ml mme og sovnet som en stein på armen unde raping,
ligger her ennå, han er så nydelig at jeg klarer ikke legge ham helt ennå
virker litt varm, men siden han er så fredelig får tempen vente til han våkner tror jeg.

Hanna-sofie har fått vaksine i dag hun også. sov mye tidlig på kvelden. gikk 6 timer mellom mat. nå ligger hun våken og koser seg med pappa. synes hun er litt varm, så har tatt temp. den var 37,8, så noe er på gang. skal følge ekstra nøye med i natt.

ORIGINAL: sif

Hanna-sofie har fått vaksine i dag hun også. sov mye tidlig på kvelden. gikk 6 timer mellom mat. nå ligger hun våken og koser seg med pappa. synes hun er litt varm, så har tatt temp. den var 37,8, så noe er på gang. skal følge ekstra nøye med i natt.

hvordan?

skal sette på vekkeklokka så jeg får målet litt temp og kjent på henne.

hmmm... er jeg nødt til å vekke han og ta tempen da?
siden han sover så søtt, burde jeg ikke la ham få lov til det?
hmmm blir usikker av dette ... kanskje jeg burde sjekke en gang iløpet av natten...

ORIGINAL: FruNette

ORIGINAL: Ellen.

hmmm... er jeg nødt til å vekke han og ta tempen da?
siden han sover så søtt, burde jeg ikke la ham få lov til det?
hmmm blir usikker av dette ... kanskje jeg burde sjekke en gang iløpet av natten...

Louise sov så og si når jeg tok tempen..hun reagerte ikke i det hele tatt. Sikkert fordi hun var trøtt og hadde 39 i feber. Klokken 02 var jeg inne og kjente på pannen hennes. Da var hun helt fin igjen. Paraceten funket fort og fint [:)]

var det stikkpille du ga henne? hvordan gjør man det? ehhh grønn jeg..

I dag gikk vi te 3 måneders kontol det var greit  målet tokk sprøte auaua men hun var ganske sterk osv[&:]

tok tempen under armen på han, den viser ikke feber (ja, vet den er mindre pålitelig)..
skal sjekke igjen iløpet av natta, siden han ikke kjennes varm ut heller.
god natt jenter nå finner jeg senga, trøtt idag.

sov søtt

God natt Ellen :)

Håper Håkon er seg selv igjen i morgen :)

godt du spør mye nå.. så jeg vethva jeg skal gjøre når vi har vært på sprøyte-kontroll neste torsdag.

ORIGINAL: Celene

godt du spør mye nå.. så jeg vethva jeg skal gjøre når vi har vært på sprøyte-kontroll neste torsdag.

sovings ble det ikke grunnet skapmusa, men godt at du kan få litt gratis info da, for jeg er kjempeusikker på om jeg skal ta
opp guttungen nå og sjekke tempen ordentlig eller la han sove... virker litt varm, men ikke mye, og han
sover søtt så vet liksom ikke helt...

ORIGINAL: Ihne

sovings ble det ikke grunnet skapmusa, men godt at du kan få litt gratis info da, for jeg er kjempeusikker på om jeg skal ta
opp guttungen nå og sjekke tempen ordentlig eller la han sove... virker litt varm, men ikke mye, og han

Kanskje litt seint å svare nå.
Men jeg ville ikke vekket han for å sjekke tempen.

Eneste gangen jeg har gjort det med noen av barna mine var når eldstemann hadde feber som ikke ble bedre av paracet.

alle svar hjelper [:)] jeg har ikke vekket han i natt og han ha fin temperatur idag, så tenker det går greit [:)]

Eneste gangen jeg har gjort det med noen av barna mine var når eldstemann hadde feber som ikke ble bedre av paracet.

alle svar hjelper [:)] jeg har ikke vekket han i natt og han ha fin temperatur idag, så tenker det går greit [:)]

Godt Håkon er frisk i dag[:)].  Det er jo ikke alle som får feber heller. Andrea reagerte ikke på første vaksine.

ORIGINAL: totteline

Godt Håkon er frisk i dag[:)].  Det er jo ikke alle som får feber heller. Andrea reagerte ikke på første vaksine.

takk, han er i så fin form atte [:)]

Back
Topp