3 mnd vaksine

Bollapinnsvin_83

Glad i forumet
Mailykke <3
Marsboerne2017
Noen av barna deres som har tatt den og fått reaksjon? Her var hu for første gang survete en time samme dagen...(tok den torsdag) fredag var hu som vanlig, m i går ettermiddag og i dag har hu vært litt survete og ekstra trøtt..(sovna 17.15 i går, j måtte vekke hu kl 1 for å gi hu mat så sov hu videre til 7!!) kan reaksjon komme flere dager etter el er d noe annet?

Jeg tror ikke det er unormalt at man kan få slike reaksjoner noen dager etter:)
Har hørt om flere tilfeller hvor det har skjedd.

Vi tok 3 mnd vaksinen på tirsdag. Hun gråt veldig på første stikket, og så var det over.
Ingen feber,sutring eller ekstra behov for søvn.

Jeg tror ikke det er unormalt at man kan få slike reaksjoner noen dager etter:)
Har hørt om flere tilfeller hvor det har skjedd.

Signerer denne :)

Lillemann hylte som bare det (aldri hørt han gråte så høyt og så lenge) etter stikkene, men det var det eneste også :) Ikke feber, trøtt eller sutrete i det hele tatt, så vi har ganske heldig :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Signerer denne :)

Lillemann hylte som bare det (aldri hørt han gråte så høyt og så lenge) etter stikkene, men det var det eneste også :) Ikke feber, trøtt eller sutrete i det hele tatt, så vi har ganske heldig :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Det var nok vondere for et sart mammahjerte enn for lille baby❤️

Det var nok vondere for et sart mammahjerte enn for lille baby❤️

Ja det er sant :) Jeg har jo sprøyteskrekk, så var jo nesten så jeg gråt før han fikk sprøytene til og med :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Her måtte pappa'n være m så j kunne gå ut når sprøytene skulle settes...j har helt angst for slikt...

Her måtte pappa'n være m så j kunne gå ut når sprøytene skulle settes...j har helt angst for slikt...
Jeg hadde også med meg pappaen.

Bryr meg ikke om sprøyter til vanlig, men da jeg så denne store tykke sprøyten, var jeg glad pappaen var med, slik at han kunne holde henne så jeg kunne snu meg:eek:

Vi tok vaksinen i dag. Gråt veldig når det ble stikket, men roet seg fort.
Hs sa de kunne få reaksjonen inntil to dager etterpå.

Her ser det ut til at det blir en natt med feber... Hun har vært veldig sutrete i dag, og vil ha kroppskontakt hele tiden. Og nå som hun sover oppå meg kjenner jeg at hun er ganske varm...

Sent from my iPhone using BV Forum

Helt normalt med en slik reaksjon :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp