3 mnd vaksine råd

Isen2024

Flørter med forumet
Hei!
Vi tok 3mnd vaksine idag og nå skriker lille seg helt blå. Hun vil ikke spise av at hun har det så vondt.
Er det noen som har vært borti det samme og har noen tips til hvordan man kan få i ho pupp? Har hørt det finnes diverse metoder med sjal og slikt, men vet ikke helt hvor jeg finner teknikker som passer situasjonen.

Mye bedre idag :Heartred Takk som spør :Heartred Ble så bekymret igår at jeg visste ikke mine arme råd! Idag ammer hun fint, sover litt ekstra, men det et helt normalt :happy:
Så bra :Heartred Det er så trist når de er så utilpass og ingenting man gjør ser ut til å hjelpe. Men hun kjente at du var der for henne :Heartred Så godt det er mye bedre i dag :happy::Heartred

Vår lille Bubblegirl gikk gjennom dette igår. Først en drikkevaksine som ho slukte rått, deretter fikk hun sitt første møte med fysisk smerte i livet.

Jeg personlig var ikke helt klar over hva som skulle skje selv om kona mi sa at det nå var "min tur til å holde ho" og helsesøster sa at jeg måtte "holde ho godt".

Det blikket lille jenta vår ga meg ved det første stikket er uforglemmelig. "Jeg som alltid føler meg så trygg hos deg pappa, så gjør du plutselig dette mot meg?"
Både kona og Bubblegirl strigråt og den minste skrek skikkelig for første gang.
Etter å ha holdt ho og trøsta ho i noen minutter forsto jeg at det var klart for runde nummer to, og jeg ba helsesøster om å kjappe seg så vi kunne bli ferdige.

Bubblegirl elsker vaksiner da. Ho har sine beste netter i døgnene etter vaksiner :hungry:

Vår lille Bubblegirl gikk gjennom dette igår. Først en drikkevaksine som ho slukte rått, deretter fikk hun sitt første møte med fysisk smerte i livet.

Jeg personlig var ikke helt klar over hva som skulle skje selv om kona mi sa at det nå var "min tur til å holde ho" og helsesøster sa at jeg måtte "holde ho godt".

Det blikket lille jenta vår ga meg ved det første stikket er uforglemmelig. "Jeg som alltid føler meg så trygg hos deg pappa, så gjør du plutselig dette mot meg?"
Både kona og Bubblegirl strigråt og den minste skrek skikkelig for første gang.
Etter å ha holdt ho og trøsta ho i noen minutter forsto jeg at det var klart for runde nummer to, og jeg ba helsesøster om å kjappe seg så vi kunne bli ferdige.

Bubblegirl elsker vaksiner da. Ho har sine beste netter i døgnene etter vaksiner :hungry:
Stakkars liten, kanskje la kona bli igjen utenfor neste gang så slipper du å trøste to men godt å høre at den lille takler det bra etterpå.

Nei ho må være med ho også. Ikke siste gang vi ser jenta vår har det vondt.
Vi vet jo begge at det ikke er noe farlig eller skadelig, snarere motsatt, så dette må vi stå i sammen :)

Hadde ho bedt om å få gå ut derimot, selvfølgelig.

Back
Topp