3 mnd kontrollen

*Chill*

Forumet er livet
Ja da var 3mnd kontrollen til Jonas over!
Han var nå 64cm lang og 7860g tung... [:)]

Sunn og frisk var han, bortsett fra at han har fått barneeksem.[:(] Hvilken type, om det er varig, eller hvor hardt han er rammet vet vi ikke enda...skal til en spesialist på torsdag...
Men hun syns han så temmelig ille ut i huden...og da hadde jeg til og med olje badet han og smørt han rett før. Må si jeg gruer meg til hva han spesialisten har å si...

Han fikk også den første vaksina si, noe som gikk helt fint.
Men han var tydelig utilpass, og gråt sårt i sted...så jeg ga ham en stikkpille,
og nå er han blid og fornøyd igjen![:D]

Uff, ikke noen kjekt med barneeksem nei... [:(] Får håpe det er en mild variant som han vokser av seg da! *krysser fingrene*.

Godt at sprøyta gikk fint da! [;)]

Er en stor og skjønn gutt du har!! [;)]

3mnd'er sa du!?[;)] (hi,hi...)
Er en stor og herlig gutt du har!!![:D]
Usj,ikke alltid greit med sprøyter...Kjekt med smertelindring da!
Håpe eksemet er noe å få bukt med da!!!***
Krysser fingre her...

Mina har oxo vært på 3 mnd kontroll i dag. Hun ble så slapp av vaksina, har vært veldig utilpass i kveld. Nekter å sove. Gav henne en stikkpille i ettermiddag, men lurte på om hun kanskje skulle få en til???

Ja kan sikkert gi en til!! [;)] D sa iallefall helsesøstra til meg, men jeg slapp heldigvis å gi noen i det hele tatt!! [:D]

Gjør d! Da får dere det sikkert bedre begge to!! [:D]

Bare gi du....det er bedre at ungene føler seg bra og at de får sove godt!
Jeg kommer til å gi Jonas en til om han våkner og er utillpass!

Ja, denne 3 mnders kontrollen kan være litt "trickey". Alexander reagerte gudskjelov ikke så mye på sprøyta. Ble litt slapp.
Håper at lille Jonas ikke får noe alvorlig eksem da. Krysser fingrene for deg her Chill24
Klem

vi var på tremnd kontroll på mandag. Madeleine var 64,5 cm og 6395. hun fikk litt feber av sprøyten og sov masse men ellers gikk det bra.

Jammen har 3 måneder gått fort [:)] Jeg håper det ikke er noe alvorlig eksem Jonas har fått og at det går raskt bort igjen! Godt å vite at de sjekker alt nøye, det gir oss mødre en god trygghet.

Back
Topp