3 mnd kontroll

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Noen som har vært allerede?
Vi sksl til uka. Gruer meg litt til vaksina. Var mannen min som holdt han og sånn forrige gang. Denne gangen er det ikke tema at hsn skal være med en gang.... Han som var med på alt forrige gang.. HM!
Håper ikke han reagerer så mye for jeg orker ikke ENDA mer surving på kvelden
 
Skal ta sprøytene idag, men blir ingen tremånderskontroll på oss. Noe spes legen sjekker?
 
Vi skal på torsdag. Er spent på hvordan det går. Blir bare jeg som reiser så jeg må nok holde selv..
 
Er bare hos helsesøster her og kun for vaksinene og hvis man lurer på noe:)

Trodde dette også var med legen, da går det bra, snart ferdig med vaksiner for denne gang;) har tatt BCG og hepatitt B også vi:/
 
Skal ikkje før i slutten av måneden vi enda han blir 3 mndr på lørdag :p
 
Har tatt de for en uke siden i dag. Gikk veldig fint! Men han hadde vondt og klynka etter på i 2 døgn å vært mer sutrete siden.. eller gråt han bare i 10 sen etter sprøytene men var veldig lei seg og kosen :/
 
Om 3 uker skal vi inn i ilden.

Gått bra med de andre så håper på det denne gangen også:)
 
Vi skal den 16 mars, og gruer meg allerede. Men det går jo bra da. Men jeg har hatt gråten i halsen når alle barna har fått vaksiner. Føler de trur det er jeg som "skader " dem.
 
Vi har vært i dag. Skrek veldig når de ble satt, og sutret en stund etterpå. Også sovnet han i vogna og sov i 3 timer. Nå på ettermiddagen/kvelden har jeg ikke merket noe spesielt, har akkurat lagt han for kvelden nå..så får vi se om det går like bra i natt også.
 
Nettopp kommet hjem fra 3mnd kontroll. Lillemann skrek fælt av vaksinene, men så gikk det fort over også :)
Håper han ikke kommer til å reagere så veldig på dem.
Ligger iallefall å hviler nå ❤️
 
Vi har vært idag, 66cm og 6,7kg :) sprøytene var ikke noe gøy nei :(
 
Vi var i dag, og jaggu hadde han ikke runda 9!!!!! Kg. Er jo ikke rart jeg får vondt i kroppen av å bære rundt på han.
66 lang
 
Vi var også idag. 6,5 kg og 63 lang. Ikke gøy med vaksiner nei, men roet seg heldigvis fort. Har nå sovet siden vi kom hjem for snart tre timer siden
 
Vi var i går :) veide 6110 gram og var 58 cm lang :) hs var veldig fornøyd med utvikling, og sa at tenner nede var på vei :p

Snuppa var ikke mye fornøyd med sprøytene og har hatt feber både i går kveld og i dag. Nesten bare sovet siden i går :( stakkars lille.. Bare sutrer når hun er våken, og virker ikke i form i det hele tatt :(
 
Vi var i går :) veide 6110 gram og var 58 cm lang :) hs var veldig fornøyd med utvikling, og sa at tenner nede var på vei :p

Snuppa var ikke mye fornøyd med sprøytene og har hatt feber både i går kveld og i dag. Nesten bare sovet siden i går :( stakkars lille.. Bare sutrer når hun er våken, og virker ikke i form i det hele tatt :(
Huff da, får håpe morgendagen blir bedre
 
Back
Topp