3 mnd kontroll

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Var på det i dag med vaksiner. Hu vokser fint og følger kurven sin kjempe fint. Men sprøyter var ikke morsomt. Mannen min måtte holde hu siden jeg har skikkelig sprøyte skrekk. Men vi sliter med hu enda etter det. Kan ikke ligge noe annet sted å sove enn i senga vår. Hvis ikke skriker hu skikkelig. Stakkar liten. Hu har ikke feber eller noe. Men synes så synd på hu. Gruer meg allerede til neste gang og det er to mnd til. Får skikkelig vondt i mamma hjertet mitt.

Var på 3 mnd kontroll selv i dag og syns ikke det er noe koselig med sprøyter selv. Måtte lukke øynene og kjente tårene presset på, men det gikk heldigvis over raskt! Vi må jo bare tenke at det er en bra ting med vaksiner egentlig :-) Gabriel er foreløpig i fin form, men helsesøster sa det kunne komme litt feber til kvelden. Hvor mye hadde din vokst? :) Gabriel veide 6,8 og var 63 cm lang!

Hu var 61 cm og 6.4 kg. Hu veide bare 2.7 når hu ble født. Så har vokst fort. Men trur vi fikk det litt dobbelt i går. Hu driver å får tenner. Så litt av en tann inni der i stad. Hu har enda ikke hatt ordentlig feber så gikk greit med sprøyter trur jeg.

Vi var også på 3 mndr kontroll i går. Syns vaksiner går helt greit jeg. To små stikk i stedenfor alle de sykdommene :D Min var blitt 63, 5 cm og 5990gr

Sendt fra mobilen min ♥

Vi og var på 3 mnd kontroll på mandag. På 3 mnd dagen hennes :D
Hun er blitt hele 61 cm og veier 5960 gr. Syns hun har gått lite opp siden sist kontroll. Til å begynne med la jo hun på seg 400gr i uken i snitt, men nå har hun bare lagt på seg 400gr fra 6 ukers kontrollen til 3 mnd kontrollen.

Back
Topp