3 mnd-kontroll

Lykkeliky

Gift med forumet
Flere som har vært på det? Tror nok jeg har forumets største baby, eller er det noen større?
Vekt: 9200 gram
Lengde: 68 cm
HO:  43 cm

Hvor stor var din baby?

Hoho, han var svær gitt ;)
Her skal vi 21 januar, regner med han er rundt 7 kg... Skal oppdatere når vi har vøært :)

Ho, ho, det var babyen sin det :D

Vi skal på kontroll neste fredag, så skal oppdatere. Tror snuppa mi er ganske stor hun også, men ikke så stor. Var vel en kg lettere ved fødsel også :)

åjåjDet er barnet sitt det ja!
Her er snuppa litt over 7 kg og 3 mnd... kontrollen er 19 januar.

Snuppelura her var: 61,8 cm lang, 6,75 kg tung og hadde en hodeomkrets på 42. Synes hun er en grei størrelse jeg.

....jeg har faktisk 3 måneders kontroll om to ogenhalv uke jeg :( er det litt rart når hun var 3 mnd igår :) hun veier ca 6 kg og er 61 cm lang... Gir bare mme...

Då har vi og vært på 3 mnds kontroll :)

Levi er en lang kar på 64,5 cm, 6870 gram og 40 cm i ho :)
Fullammer!

Vi har vært på kontroll i dag og da var mini 62 cm og 6230 g, altså lang og slank og 42 cm rundt hodet :P

Da var det vår tur også!Lillemann er 5955g, 61cm og 40 cm rundt hodet! Og vaksinen gikk veldig fint også:-)

Podens vitale mål ved 3 mnd:

7160 gram
67,5 cm
43,7cm  i hodeomkrets

Han fpr kun pupp.

Vaksine var ikke noe artig.. Au..

Da har vi å vært på kontroll. Hun var 5150 gram og 62 cm. Hodeomkretsen var 38,5.

6480 g og 60 cm. 40 i hodeomkrets :) robust kar som helsesøster så pent kalte det!

Var og sjekket han da han var nesten 12 uker.....Han var 70 cm,og 7.5kg og det var 2.januar.....hahaha......husker ikke hodeomkrets.....er absolutt ikke tjukk,syns det er rart han veier såå mye..konstant sulten :)

lennypenny skrev:
Var og sjekket han da han var nesten 12 uker.....Han var 70 cm,og 7.5kg og det var 2.januar.....hahaha......husker ikke hodeomkrets.....er absolutt ikke tjukk,syns det er rart han veier såå mye..konstant sulten :)

Med den høyden og vekta kan han ikke være tjukk nei! Min er jo 2 cm kortere og 2 kg tyngre. God og rund, men jeg kan tenke meg at han nesten ville vært spinkel om han var 2 kg mindre.. hehe.

6725 g og 63 lang :-) vaksinen gikk fint, enda ikke merket noe forskjell på han, håper det varer :-)

Hei. Ny her jeg... men tenkte jeg like godt kunne hoppe i det og svare her. Jenten min var 5300g 60 cm og 38 rundt hodet på 3mnd kontroll. På torsdag er det allerede 4mnd kontroll for oss!! tiden går så fort! blir spennende å se hvor mye hun har vokst!

Back
Topp