3 mnd kontroll

Kleo79

Gift med forumet
Idag har gullet fått vaksine. Hun fikk virkelig testet lungene sine mens det stod på, men med litt sukkervann og kyss fra mor gikk alt raskt over. Litt amming etterpå, så kom søvnen og tok henne. Regner med at hun er utslått mye av dagen.

Var veldig flink til å løfte hodet da vi var der, og jeg fikk skrytt av at hun for to dager siden tok tommelgrepet. Altså grep etter noe med tommel og pekefinger. Veldig flink jente!

Vekt: 5470 gram
Høyde: 58 cm

[:)] tommelgrep, ikke dårlig. flink jente.

ORIGINAL: SchokoBons

[:)] tommelgrep, ikke dårlig. flink jente.

I know! Mor er så stolt at hun omtrent sprekker [:D] Bare tenk når hun begynner å krabbe og prate. Jeg kommer til å gå rundt og tro at hun er verdens mest intelligente barn

Hehe, man blir jo så stolt at man nesten sprekker [:D]

Godt å høre det gikk bra! [:)]
Vi skal på ktr. den 10.02, og mor gruer seg..

ORIGINAL: ilabom

Hehe, man blir jo så stolt at man nesten sprekker [:D]

Godt å høre det gikk bra! [:)]
Vi skal på ktr. den 10.02, og mor gruer seg..

Det er egentlig ikke noe å grue seg til. Gråten stilner utrolig raskt med litt kos og byssing. Greit nok kan det være litt slitsomt etterpå, men det er jo bare én dag. Her har hun sovet endel, men når hun er våken så er det mest sår grining. Spiser litt lite siden hun hele tiden sovner, men da bare vekker jeg henne og legger henne rett til puppen. Så får hun bare sovne igjen.

Og skulle de få feber kan man gi Paracet supp. Går egentlig utrolig greit mtp at de er så små!

Back
Topp