Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal på kontroll imorgen. Spennende. Min er heller ikke så lubben, men han har hele tiden fulgt vektkurven sin så da er det vel greitlitt surt å høre svigermoren si at han er tynn..blææ. Får meg til å føle at det er noe med morsmelken min
Kanskje han blir bedre når han begynner med grøten
Ja jeg må slutte å bry meg om folk, men det er ikke så lett heller. Føler selv at jeg bekymrer meg for mye. Gutten min er frisk.. glad og fornøyd..og det er jo det viktigste! Blir spennende å høre hva helsesøsteren sier imorgenikke bry deg om hva folk sier,så lenge han følger kurven og legger på seg så er jo alt bra
min var en skikelig plugg da han ble født, men ikke nå lenger, jeg begymra meg for athan ikke var tykk nokog det hjalp ikke at andre også komenterte det. men min lille gullgutt har det helt fint og veier det han skal og alt er bra
ikke begynn å begymre deg hvis alt er bra,jeg begynte å bekymra meg, noe som resulterte i at jeg mista melka...
jeg er sikker på at gutten din er akuratt passe stor![]()
Skal på kontroll imorgen. Spennende. Min er heller ikke så lubben, men han har hele tiden fulgt vektkurven sin så da er det vel greitlitt surt å høre svigermoren si at han er tynn..blææ. Får meg til å føle at det er noe med morsmelken min
nei , det er ikke lett! gutten min er 14 uker og det er først nå jeg klarer og slappe litt mere av, så jeg er en bekymringsfull pers selv.Ja jeg må slutte å bry meg om folk, men det er ikke så lett heller. Føler selv at jeg bekymrer meg for mye. Gutten min er frisk.. glad og fornøyd..og det er jo det viktigste! Blir spennende å høre hva helsesøsteren sier imorgenTakk for omtanken <3
TakkVårskatt: så fin guttartig med bildeserier så man får fram litt av uttrykkene deres!
Såååå herlig og gossin gutt da! Alle bebiser er søte og pene på hver sin måte, men denna karen var jo til å spise opp
♡ Linn-Kristin ♡
Ville prøvd å ikke tenke på det jeg! Gutten min er også lang og tynn. 65cm lang og 6,7 kilo. Han har ikke en valke eller dobbelthake og ikke bollekinn. Men likevel har han lagt på seg en kilo i måneden siden han ble født! Så det er jo ingenting galtSkal på kontroll imorgen. Spennende. Min er heller ikke så lubben, men han har hele tiden fulgt vektkurven sin så da er det vel greitlitt surt å høre svigermoren si at han er tynn..blææ. Får meg til å føle at det er noe med morsmelken min
TakkNydelig politigutt du har!![]()