3 mnd kontroll unnagjort :)

Vårskatter

Glad i forumet
MAI 2013
Igår var vi på 3 mnd kontroll. Lillemann begynner å bli stor kar :) 7,3kg og 63,5 cm lang :) Var ikke noe gøy og bli stikki i låra, men gikk fort over. Hs var strålende fornøyd med alt :)
Slenger også med en liten bildeserie av lillemann som jeg tok nå på morgenen :) ImageUploadedByBV Forum1376639475.522191.jpg

Så bra:-) Var på mandag her, da var han 3mnd og 2 dager.
Har også stor gutt;-) Veide 7760g og 66 cm lang;-) Grein litt da hu stakk sprøytene men gikk fort over samt ingen reaksjon på dem iløpet av de neste dagene etterpå:-)

Er ikke noen småtasser nå lengre nei. Vi skal neste uke.

Så søt han er. Og stilig body :D hvor har du fått tak i den?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Herlige gutten:)

Vi var også på kontroll forrige uke, dagen før hun ble 14 uker.
Gråt også da hun ble stukket i låret, men et gikk heldigvis ganske fort over, og merket ikke noen reaksjoner etterpå heller. Pappa'n ville ikke være med, siden hun skulle få vaksiner - pingle altså! ;-)
Her hadde hun strekt seg mye - vokst 14 cm! Og vekta stoppet på rett under 5 kg, så noen plugg er hun ikke, akkurat.

Skal på kontroll imorgen. Spennende. Min er heller ikke så lubben, men han har hele tiden fulgt vektkurven sin så da er det vel greit :) litt surt å høre svigermoren si at han er tynn..blææ. Får meg til å føle at det er noe med morsmelken min :( Kanskje han blir bedre når han begynner med grøten

Skal på kontroll imorgen. Spennende. Min er heller ikke så lubben, men han har hele tiden fulgt vektkurven sin så da er det vel greit :) litt surt å høre svigermoren si at han er tynn..blææ. Får meg til å føle at det er noe med morsmelken min :( Kanskje han blir bedre når han begynner med grøten

ikke bry deg om hva folk sier,så lenge han følger kurven og legger på seg så er jo alt bra :)
min var en skikelig plugg da han ble født, men ikke nå lenger, jeg begymra meg for athan ikke var tykk nokog det hjalp ikke at andre også komenterte det. men min lille gullgutt har det helt fint og veier det han skal og alt er bra :)
ikke begynn å begymre deg hvis alt er bra,jeg begynte å bekymra meg, noe som resulterte i at jeg mista melka...
jeg er sikker på at gutten din er akuratt passe stor :)

Vi skal i morgen:) spennende å se hvor stor han er blitt:)
Kjempe kul body,hvor får man tak i den vårskatt?

Takk :) Han er rimelig god :)

Ja, de begynner å bli store nå :)

Bodyen har jeg kjøpt brukt, så vet ikke hvor den kommer fra. Lurer på om den kan være kjøpt i sverige.

ikke bry deg om hva folk sier,så lenge han følger kurven og legger på seg så er jo alt bra :)
min var en skikelig plugg da han ble født, men ikke nå lenger, jeg begymra meg for athan ikke var tykk nokog det hjalp ikke at andre også komenterte det. men min lille gullgutt har det helt fint og veier det han skal og alt er bra :)
ikke begynn å begymre deg hvis alt er bra,jeg begynte å bekymra meg, noe som resulterte i at jeg mista melka...
jeg er sikker på at gutten din er akuratt passe stor :)
Ja jeg må slutte å bry meg om folk, men det er ikke så lett heller. Føler selv at jeg bekymrer meg for mye. Gutten min er frisk.. glad og fornøyd..og det er jo det viktigste! Blir spennende å høre hva helsesøsteren sier imorgen :) Takk for omtanken <3

Kjenner meg igjen i dette! Gutten min er lang og slank - men helt perfekt ift sin kurve, vokser godt, og har smilehull på knærne, dobbelthake, og valker på låra - men er jo mange babyer som er mer lubne. Jeg vet det er dumt, men jeg klarer ikke å la være å ta det til meg når folk sier han er tynn - det er ikke et positivt lada ord når det gjelder babyer, synes jeg...

Ja jeg må slutte å bry meg om folk, men det er ikke så lett heller. Føler selv at jeg bekymrer meg for mye. Gutten min er frisk.. glad og fornøyd..og det er jo det viktigste! Blir spennende å høre hva helsesøsteren sier imorgen :) Takk for omtanken <3
nei , det er ikke lett! gutten min er 14 uker og det er først nå jeg klarer og slappe litt mere av, så jeg er en bekymringsfull pers selv.
ha en god natt! natta her nå :)
Går nok bra hos hs imorgen :)

Vårskatt: så fin gutt :) artig med bildeserier så man får fram litt av uttrykkene deres!

Såååå herlig og gossin gutt da! Alle bebiser er søte og pene på hver sin måte, men denna karen var jo til å spise opp ;)

♡ Linn-Kristin ♡

Såååå herlig og gossin gutt da! Alle bebiser er søte og pene på hver sin måte, men denna karen var jo til å spise opp ;)

♡ Linn-Kristin ♡

Tusen takk for så fine ord :) Jeg må jo si meg fornøyd med resultatet ;) Han er veldig god :)

Ville prøvd å ikke tenke på det jeg! Gutten min er også lang og tynn. 65cm lang og 6,7 kilo. Han har ikke en valke eller dobbelthake og ikke bollekinn. Men likevel har han lagt på seg en kilo i måneden siden han ble født! Så det er jo ingenting galt :)

-- tasting fra mobil --

Back
Topp