3 mnd økedag/døgn/uke

Perlemoren

Flørter med forumet
Hei! Baby 3 mnd har nå begynt å våkne hver halvannen time og roer seg ikke før han får pupp. Jeg har hørt om økedøgn, men det er ikke så mye han suger egentlig før han sovner igjen. Det får meg til å tenke at han er "for godt vant" ? Og at fremover når han blir eldre kan det bli tøft hvis han kun roes av pupp. Eller ER det faktisk litt mat han trenger? Tutt hjelper ikke og han gråter masse frem til jeg tar han opp. Tidligere sov han ca hver 3. time. Jeg leser om andre babyer nå som bare trenger et måltid og sover nesten hele natten og det er helt fjernt for oss hvertfall. Opplever dere andre endring rundt 3 mnd?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Godt mulig han er tørst og derfor bare suger litt før han sovner igjen..
 
Har det nesten likt med deg. Tror lillemann bare bruker meg som smukk. Han spiser før han legger seg, så legger jeg han i sengen, så våkner han etter 5 min og da sovner han med en gang han får puppen i munn... sånn er det flere ganger...

Ammer ca hver 2 time på natt, men noen ganger er det hver time...
Sendt fra iphone via bv forums app
 
Har det nesten likt med deg. Tror lillemann bare bruker meg som smukk. Han spiser før han legger seg, så legger jeg han i sengen, så våkner han etter 5 min og da sovner han med en gang han får puppen i munn... sånn er det flere ganger...

Ammer ca hver 2 time på natt, men noen ganger er det hver time...
Sendt fra iphone via bv forums app

Dersom man blir brukt som smokk: driver man virkelig med avvenning på en så liten baby?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Dersom man blir brukt som smokk: driver man virkelig med avvenning på en så liten baby?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Synes det er vanskelig, men jeg drar ut puppen når jeg merker han bare sutter for kosen liksom.. Om du skjønner? Gir han pupp igjen etter det å sutter han bare så tar jeg den ut igjen...


Sendt fra iphone via bv forums app
 
Back
Topp