3 mars er her nå.....skravle og se hvor lang tråden blir

Looney

Forumet er livet
VIP
[:o] Jeg skal legge meg jeg nå

Jeg også -trøtt!

God morgen!

Her valgte vekkerklokka å la oss sove lengre i dag! [&:] så nå sitter Tobias og spiser frokost, mens vi jentene egentlig bare er stressa... Ida skal jo leveres i bhg snart! han spiser så treeeeegt altså!
Ellers ingen store planer for dagen. Skal trene shred, også kommer kanskje tvillingsøstra mi hit for å klippe håret sitt - på eget ansvar! [;)]

mårnings!

i dag er jeg trøtt... så da passa det veldig godt at ungene (eller maria) var veldig ivrige på å komme til bhg. thomas våkna rundt halv 6 så han var sur da vi skulle dra, men han fikk vinne kappløpet om å komme inn først så da var det greit[:D] maria skal på tur med alle skolestartene i dag, skidag med de som går 1.året på førskolelærerutdanninga. stas!

jeg derimot skal kulen litt her hjemme, minimalt med energi kjenner jeg. skal på barselbesøk i 12-tida, gleder meg! hun har vært litt deppa og vanskelig med amming, men i går spurte hun om jeg ville komme. moro[:)]

her snør det igjen, håper det ikke varer lenge.

ha en finfin dag!

Ja da var alt ved det normale her da...Heidi i barnehagen og Vilde sover[:)] Så da er det pc tid og frokosttid

Skal ringe barnehagen og snakke litt med dem i dag. Vil jo vite hvilken avd hun har kommet inn i om det er den gamle til Heidi...Hadde jo vært kos siden jeg kjenner dem litt da

Er fint vær nå men er meldt skikkelig drittvær fra 10 så får vi se om det stemmer da

Jeg har tenkt å lage lapskaus i dag jeg...så får vel komme meg på kjøkkenet for å begynne skrellingen av div grønnsaker ja

ORIGINAL: Shopoholic

A var ukens mini i dt.no i går, morsomt [:)] Vakre jenta mi!

Eller så må jeg bare få si at N er en helt annen unge om dagen, han har det så bra og ting faller sakte men sikkert på plass. Bare forstå han riktig så går alt lettere, ikke lett og være liten alltid og ikke ha det bra. Takk gud for god hjelp vi får av bup, dem er fantastisk med han [:)]

Så bra[:D]

Det var veldig godt å høre, Shopoholic!!! Lykke til med dåp og pupper, og hurra for A også. Må vel inn på dt.no og se om jeg finner henne [:D]

Her har vi vært på foreldresamtale i bhg, gikk bra, nå sover lillemor ute i snøen og jeg drikker iskaffe selv om jeg heller burde redd opp senga til lillenevø som kommer sammen med foreldrene sine i dag. Det blir så koselig å få dem på besøk, helt til søndag! Hurra! [:D]

Ha en fin dag, jenter! [:D][:D]

Fri i dag, herlig!! Har tredd maskinen, så snart skal jeg prøve å fikse en bukse som har rakna i skrevet[8D] Så vil det vise seg om den blir brukende etterpå[:D]

Ellers så må jeg pakke, vi reiser på hyttetur på fredag.

Lillemor har lyst til å gå ut og leke, så får finne litt klær og sende henne ut før drittværet buffi nevnte evt kommer. Det er sol fra (nesten) strålende himmel nå, håper det varer en stund[:)]

så bra shopoholic at de er framgang!!! fantastisk!!

Noen som vet, dersom de har malt i barnahagen og fått maling på klærne og der IKKE går vekk...
får en erstatning da eller??? Stor gult flekk på ullstrømpisen, og ullkjolen klarte jeg med nød å neppe å dra av malinga siden det var ull...kjipt altså..

ellers får jeg besøk i dag, det blir kos!!

Tutta: Tror ikke man får erstatning nei. Altså at man sender ungen i bhg med klær som det ikke gjør noe om at blir ødelagt.

Shoppis: Så bra å høre. Det må jo være deilig for dere!

Her sov jeg og gubben til 09.00, før litt kos, og henting av N hos oldemor og leverte han i bhg. Han var såå blid og fornøyd[:)]

Jeg må gjøre litt oppgave i dag altså, men blæh.....det frister ikke.

Sooooooooooooooooooool ute gjør humøret mitt sååå mye bedre!!!

Snakka med hun som styrer barnehagen hvor Vilde har fått plass i. Hun skal starte opp 14 april.

Men Vilde spiser jo omtrent ikke brødskive i det hele tatt...Og ikke krabber hun heller....

Så jeg har jo tenkt masse på hvordan dette skal gå da mtp hvor liten hun er når hun skal starte der

Så da ringt jeg for å snakke med med henne. Og jeg er nå så lettet..For vis hun ikke ville ha brødskive så skulle dem ordne med Nestle grøt for henne...Skulle ikke tenke på det sa hun. Alt skulle tilrettelegges for alderens hennes i barnehagen. Eneste jeg trengde å ta med var middagsglass for det holdt dem ikke. Siden dem har vanlig middag der til dem eldre ungene. Og vis jeg ville så kunne vi forskyve starten fram til 1 mai så vi fikk tid til å øve med spisingen her hjemme...Men hun sa flerne ganger at jeg bare skulle slappe av for alt skulle ordne seg til det beste for Vilde...Og jeg vet hun mener det for jeg vet hva hun har ordnet for hun eldste min

vis du har kommet ned hit så takk for at du leste.... måtte bare få det ut av systemet mitt

jeg blir stadig forundret...............
Er så merkelig når eldstejenta kommer hjem fra skolen og sier at kjæresten mener hun er den søteste jenta i klassen.
Ja hun har kjæreste sier hun.

Dette er noe annet enn 3 års trass ja.

Fruen: snart blir du bestemor[:D][:D]

N har kjæreste i bhg, og i går da jeeg hentet N kom denne jenta bort til meg og fortalte at hun og N skal gifte seg[:D][:D] javel.....

Buffi: n begynte jo i bhg før han var 10 mnd og han fikk og grøt i bhg, og jeg hadde med middagsglass til han og en periode. Han spiste og dårlig med brød nemlig. Så det går nok fint med Vilde[:)]

Jeg prøver lese Utviklingspsykologi, men  blir så trøtt...... Glipper ut av boken hele tiden.

Jeg har vært ute og gått på ski, HVORFOR er det så lenge siden jeg har gjort det? Det er jo knallkjekt jo!! Kjempefornøyd med de nye og billige skia mine[:D] Lillemor var med litt hun og, men gikk fort over til akebrett heller, så i dag har jeg fått trimma meg. Ned gikk fint, opp skulle selvfølgelig mor hjelpe.

Jeg hadde dynene ute, og det har snødd imens[&:] Håper de tørker til kvelden..

hun er 8år da, så jeg håper inderlig at hun minst venter til hun er ferdig på vgs.

ORIGINAL: ~Fruen~

hun er 8år da, så jeg håper inderlig at hun minst venter til hun er ferdig på vgs.

Nei, hvorfor det?[:D]

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: ~Fruen~

Nei, hvorfor det?[:D]

hehe

Jeg og N har sitti og sett på babyalbumene hans, det synes han er utrolig stas[:)] Jeg manner meg opp til å trene kl sju om jeg orker. merker nemlig at jeg er skikkelig støl etter gårsdagens styrketime. Vi får se hva det blir til....

Har klipt håret til søs i ettermiddag. Hun ble kjempefornøyd, mystisk nok, hehe! [:)] Nå skal ungene snart legge seg, gleder meg! [;)]
Fikk snakka litt med styreren i bhg til Ida i dag. Hun stenger nå snart, så snart to av ungene har funnet seg ny bhg. Ei har funnet allerede. Jeg og sambo har jo bestemt oss for å ha Ida hjemme til høsten, siden de bhg som har ledig plass ligger så langt unna og jeg ikke har kortet. Vi får bare gjøre det beste ut av det, vi går heldigvis mot vår, og det betyr masse utetid og lek! [:)] Jenta oppe skal ikke i bhg før til høsten hun heller, så de tre kan leke myyyye sammen! [:)] Men uansett da, styreren sa at hun kanskje åpner igjen i august! [:D] Da får hun litt tid på seg til å skaffe stabile assistenter, huset blir ferdig renovert og tvillingene er litt eldre, så hun kan bidra litt mer selv også. Og om det skjer, så står både Ida og Tobias først i køa for å begynne der! [:D] Håper, håper, håper hun åpner igjen i august, gjør hun det, så er det nesten verdt det å ha Ida hjemme noen mnd! [8D][:D]

DET ER ET MIRAKEL! Sivert har nå sovet i to timer uten å bli bysset, trillet eller holdt!!![:D]
Jeg sliter litt for tiden så jeg er ikke så aktiv her. Kort fortalt: Brystbetennelse og infeksjon for andre gang (store smerter, feber og masse ekstra jobb), urolig Sivert som nesten ALDRI vil sove uten "hjelp", mann som jobber kveld og helg annen hver uke, ingen familie til å hjelpe meg og trassig Hannah som kverulerer meg i stykker! [&o]
Men det er snart vår og alt skal bli bedre.....[;)] Det SKAL det!

Back
Topp