3 måneders vaksine

August16spire

Elsker forumet
Lille tok vaksine torsdag, ingen spesiell reaksjon første natt. Men andre natta nå har han vært ekstra urolig og surket når jeg tok han opp og ammet (noe han ikke gjør) samt at han maks sov 1 og 1/2 time I strekk (til vanlig er det maks 3 og to timer så ingen sovehelt her). Noen opplevd sen reaksjon sprøyte?

Lille tok vaksine torsdag, ingen spesiell reaksjon første natt. Men andre natta nå har han vært ekstra urolig og surket når jeg tok han opp og ammet (noe han ikke gjør) samt at han maks sov 1 og 1/2 time I strekk (til vanlig er det maks 3 og to timer så ingen sovehelt her). Noen opplevd sen reaksjon sprøyte?

Akkurat samme her, vi tok også torsdag. I natt fikk hun feber, har ubehag og er urolig. Fått paracet og det hjelper litt. Masse god bedring til lille!

Lille tok i går - vil bare sove hele tiden. Men ikke feber.

Lillegull tok den i dag sov mye helt til i klokken 6. Da bare gren han å hadde det ikke noe bra. Gav han en paracet og nå sover han☺

Vi tok idag! Hun har vært dårlig i magen og litt sutrete, men ingen feber og foreløpig grei form!
Håper virkelig at hun ikke får sen reaksjon slik som dere forteller om.....

Hm...de sier liksom så klart at det er snakk om "noen få" som får bivirkninger og at det kun er de 24 første timene etter vaksinasjonen. Irriterer meg litt, for jeg synes det virker som de bivirkningene er relativt vanlige og at de også kommer senere enn 24 timer. Tror det trengs litt ny forskning på det der, altså!

Back
Topp