3 måneders kontroll!!!

Ja, han er en fin og stor gutt;) Han er og mye større enn jentene var på hans alder:cool:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Da har me vore på 3 mnd kontroll :)
Vaksina var ikkje noke kjekt, ho hylte heilt til ho blei lagt til puppen og fekk ein melkeskvett, da sovna ho..
Ellers har eg ikkje merka noke på ho i det heiletatt, bortsett fra at ho er litt øm på lårene sine..

Når Minda var født var ho 3966gr, 51 cm, 36 i h.omkr.
I dag 3 mnd og 1 dag var ho: 6690gr, lengde og hode blei ikkje målt i dag..
Eg fullamma :) Så har god melk tydligvis ;)
 
Var på 3 mnd kontroll på mandag...
6200 gram tung,og 62 cm lang.Stor jente:)

Sprøytene gikk helt fint,og hun fikk ingen reaksjon etterpå.Godt å ha de unnagjort kjenner jeg:)
 
Så bra at det gikk vel med dere:)
Håper vi er like heldig når snuske skal til pers på ny året.
 
Da har i vært på 3mnd kontroll, Hun har rukket å bli 5235gr å 61 cm lang å 41 rundt hode :)
Sprøytene gikk også bra, helt til vi kom hjem å hun sov 2 timer, så begynnte hun å skrike utn stopp, og hadde tydelig vondt i kroppen, ingenting virket (hadde ikke feber) så jeg ga henne paracet, og gikk rundt me henne en stund, og nå er hun sovnet i sofaen på siden av meg...

Opplevde dere noe av dette at de får vondt i kroppen generelt?

Tar det lang tid før det går over....regner med at det kansje blir våkenatt på meg i natt :/
 
Stakkars lita :( Ikke noe gøy når de små har vondt. Særlig siden de ikke har noen måte å forklare hvor de har vondt :(
Han her i huset fikk ingen reaksjon på vaksinene, så jeg vet ikke hvor lenge slikt varer.. Han sov bare en litt lenger lur enn vanlig på ettermiddagen, en times tid istedet for 15-20 minutter som han pleier, og det var det hele..
 
Vi har også vært i dag, eksakt på 3 månedersdagen!
Ved fødsel var Lillebror 53 cm lang og 4290 gram tung
Ved 3 måneder er han 64,5 cm lang og 7100 gram :-D
Fullammes, så det ser ut til at det holder en stund!
Han er veldig plaget nå etter sprøytene. NEsten ikke sovet i dag, men sovnet nå på fanget mitt etter å ha skreket endel. 37,9 i temp, får se an formen litt før vi vurderer paracet...
 
jøsses, da trenger ikke du å fundere om du har nok melk iallfall! ;) Stor og fin gutt! :) Hvis han gråter mye og er utilpass kan det jo hende han har muskelverk etter sprøytene...da er paracet fint å ha, så slipper han iallfall vondt ;)
 
Ja, blir nok paracet om det fortsetter etter nødvendig søvn.
Han får veldig fort vondt om vi kommer borti lårene hans, så det er nok ganske ømt..
 
Får håpe det går over når han får sovet litt:)
Så fint at han har spist godt, da har du i hvertfall nok melk :flower
 
Idag har vi vært på 3mndkontroll:

Ved fødsel: 3550g og 52 lang
6 uker; 4400g og 58 lang
3 mnd 5600 og 61,5 lang

:D


Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
 
Så flott vekstkurve, nesten identisk med Hermine sin! Fine småjenter ;)
 
Jeg skal veie henne igjen onsdag neste uke, så spent på om økedøgnene har gjort noe utslag, synes hun virker tyngre:)
Spennende å følge med på det der synes jeg:)
 
Vi skal på 4,5 mnd kontroll neste uke, blir spennende siden jeg ikke har veid henne siden 3 mnd-kontroll :)
 
Lille gullet var 4190gram, 52cm lang og 38cm rundt hodet ved fødsel.

Nå på 3mnd kontroll var hun 6900gram, 62cm lang og 42,5cm rundt hodet.

Store fine jenta mi :) Har tydeligvis et fløtemeieri :p
 
Back
Topp