3 måneder til termin!

Troika85

Betatt av forumet
3 måneder! Det er jo kjempelenge til! Det er et kvart år! Heldigvis tror jeg det kommer til å gå ganske fort, det nærmer seg jo jul og da er det mye som skjer, og etter jul er det permisjon og rugetid. Men likevel; 3 måneder! Bah!

Det kommer jo til å gå så fort! Føler de 6 første mnd har flydd forbi på et blunk, så tør nesten ikje å tenke på hvor fort de 3 siste kommer til å gå! 
Men gleder meg til å bli ferdig å få hilse på lillegutt da ^^

Æ trur ukan fram t januar vil gå kjæmpefort....synes ukan har flydd i svangerskapet her Snart e d jo jul å vips, så e babyan her

Jeg syns og det går saaakte :-P Tror det kommer til å gå fort når vi først kommer til desember da for da skjer det så mye, satser på det iallefall :)

Det går nok kjempe fort skal du se :D Jeg har 2,5mnd igjen til termin å synes egentlig det er kjempe lite!! Hvertfall med tanke på at det snart er jul..

Syns det går altfor fort jeg :p hehe... dette er min andre så har sikkert noe med det å gjøre :p har egentlig termin 16 januar men de skal ta henne ut med ks en uke før, så ja 9 uker da ca... :o

Bare 2 mnd igjen her nå!! :D

*Nyperose* skrev:
Jeg syns og det går saaakte :-P Tror det kommer til å gå fort når vi først kommer til desember da for da skjer det så mye, satser på det iallefall :)

Enig. Tia går saaakte:p men regner med og håper jeg og at når jula ringes inn går det raskere;) da kan vi jo på en måte gå og vente på at fødselen kan starte også:)

Tiden går både fort og sakte for meg,sikkert fordi jeg gleder meg til å kunne være borte fra jobben uten å ha dårlig samvittighet for det. 1mnd igjen før jeg tar meg 11 dager ferie,så er det rett i permisjon. Detta blir spennende,og jeg klør i hendene etter å få starta :)

3 mnd går kjempefort!

Nå er vi godt i gang med november. Desember kommer til å fyke avgårde med advent- og ventetid, julestri og alt som hører med. Plutselig er det jul, nyttår og JANUAR! Dermed kan babyene komme når som helst ;)

Nå er du jo snart 30 uker! Synes du det går fort nå?? ;)

Back
Topp