3 lange dager!!!

Ønskebarnhjerte

Glad i forumet
Over helgen skal jeg inn på sykehuset for tul av den lille magespiren, i tillegg på samme dag er jeg i uke 12.. etter en sa i mellom uke 11 og 12 - er jeg superredd for at den lille i magen ikke lever -jeg har egentlig ingen grunn til å tro at det skulle være noe galt, annet enn jeg er veldig redd for å miste igjen.

Denne gangen har jeg ikke hatt blødninger, jeg har i motsetning til tidligere svangerskap (3 SA tidligere, ingen barn), hatt kvalme og andre graviditetssymptomer..
Jeg har ikke fått noe særlig mage enda -en liten bump er synlig av og til. Men det kommer seg vell :)

Jeg kjenner det blir en lang helg,og håper for alt i verden at den lille har det bra :)

Da kan jeg gå de lange dagene sammen med deg... Jeg skal også på tul over helga, tirsdag morgen, og jeg skulle ønske det var idag!! Håper den lille sitter godt hos oss alle sammen. Ønsker deg noen fine dager frem mot tul!

Var på tul 6+4 og skal ikke tilbake før 13+1 :o Er 8+5 idag.. Hater å vente så lenge, skal egentlig ha ul annenhver uke pga deformert livmor og to senaborter. Er vel sånn det er når man går gravid om sommeren..

Jeg var på første tul i dag, så må jeg vente en hel måned før neste (12 uker), og det er så lenge å vente!! Vil se på knøttet hele tiden :)

Da kan jeg gå de lange dagene sammen med deg... Jeg skal også på tul over helga, tirsdag morgen, og jeg skulle ønske det var idag!! Håper den lille sitter godt hos oss alle sammen. Ønsker deg noen fine dager frem mot tul!
Vi vandrer sammen ja :)
Fikk påminnelse på tlf i dag,så det er ikke sååå lenge til da :) neste "virkedag" eller noe sånt :)

Krysser fingrene :)

Back
Topp