3 % (Lang m/litt detaljer)

S@ndr@

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Heihei.. HAr ikke vært hær inne på en stund,men siden jeg ligger på terminlisten må æ fortelle at vi mistet spiren idag,9+2 :'(
Altså 1 av de 3 % som mister etter uke 9 :( Var så rart for æ begynte å blø igår,men kun veldig mørkt blod på papiret. Ingen smerter,å det er 1 uke siden vi var å så spiren med bankene hjerte. Alt så bra ut.Men idag, enda æ ikke har blødd noe særlig bare bitte litt på papiret,ingen klomper e.l men da var den borte,sporløst forsvunnet :'(
Da har vi 2 bitte små engler i himmelen :( Gråter bare hele tiden nå :(
Noen som har noen forslag til hvordan æ kan håndtere det i forhold til min sønn på 5 år som ikke viste at æ hva gravid når æ bare plutselig begynner å gråte. Klare som regel å kontrollere det,men av ogtil renner det bare over. Blir å veeeeeldig rød i ansikte når jeg har grått,så det er ikke bare bare å skjule det for han forde om æ har gått et annet sted. Har vært så redd di 6-7 ukene vi hr vist om det å nå må vi bare begynne på nytt med prøving og di 3 mnde med redsel om vi får pos test igjen. Sorry at det ble langt,føle mæ bare vældig motløs nå :(

Off :( det var leit å høre. Har dessverre ikke noe tips. Men ønsker deg lykke til. Og en god klem :)

Har desverre ingen tips, men ville bare si at det var ufattelig trist å lese :( Vil gi deg en god klem<3

Hei vennen!

Uff og uff dette var virkelig ikke noe hyggelig lesning. Forstår godt at dette er vondt og vanskelig!
Om du skal si det til sønnen din eller ikke kommer litt ann på gutten din, tror du at han vil håndtere det greit?
Vanskelig å si det der altså!
Håper neste spire vil sitte :)

STOR KLEM

Dette var forferdelig trist lesning :( Jeg har ingen råd, men vil bare sende en tanke og en klem. Ønsker dere lykke til videre og håper dere slipper å oppleve noe så vondt flere ganger nå.

Huff, så trist :(
Kanskje du bare kan forklare han at det har skjedd noe som gjør at mamma er lei seg, men at han ikke er skyld i det. Han stakkaren vet jo ikke hva du føler.
Gir deg masse klem og vet hva du går igjennom. Tiden vil hele dine sår.

Off, så trist! Klem til deg!!

Du vet jo best hva du kan og ikke kan si til sønnen din, men jeg har en gutt på snart fem og jeg er usikker hva jeg evnt skulle sagt. Enten hadde jeg sagt at jeg hadde en baby i magen men som reiste til himmelen, og at jeg savner babyen, men glad jeg har gutten el.. men så lenge han ikke visste om det i utgangspunktet ville jeg nok bare sagt at noen ganger er mamma lei seg, men det har ingenting med gutten å gjøre, han er en snill og god gutt, mamma blir snart glad som hun pleier osv.. Og prøve å skåne han mest mulig.. De kan ta det fryktelig tungt disse små, selv om de ikke vet hva de er lei se for.. Ikke så lett, men du finner nok ut av det. Evnt kanskje du kunne fått barnevakt et par dager for å komme deg litt? Skjønner det ikke går over så fort, men de verste tårene legger seg jo etterhvert..

Takk. Æ ble "heldigvis" syk,så guttungen tror mamma bare har rennende øyne å at æ er lei meg hele tiden pga at æ har over 40 i feber. Er det noen av dere som har hatt en SA i rundt uke 8-9? Æ begynner liksom ikke å blø MASSE,kommer bare når æ er på do,å da er det en del klomper å litt blod. Er det nåkk eller må dem gi mæ tabeletter? Sorry,at æ spør dokker om alt de hær,men æ vet ikke kæm andre æ ska spørre :(

Først og fremt en god klem til deg, så trist at det skulle enda slik.

jeg hadde en SA i uke 6 og da blødde jeg rikelig, mye mer enn ved mens.
kanskje du burde gått å få sjekket etter en stund om alt har kommet ut? for å se at kroppen greier å ordne opp selv og alt har kommet ut.
Jeg ville nok ikke sagt noe til en 5 åring, kanskje noen kan passe han og finne på noe gøyt med han. Eller pappaen kan ta noen turer med han, dea å bade i bassen el så du får litt alene tid der du kan sørge litt for deg selv? så er du mer opplagt til å være helt tilstede for han når du er med han?

Du må nok ta en tur til legen for å ta blodprøver og evt. dra inn på UL.

Beklager så mye :(

Back
Topp