3. keisersnitt - mer risikofylt. Noen med erfaringer?

Anki89

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg har i dag vært på en lite trivelig og beroligende samtale angående planlegging av mitt tredje keisersnitt..
Fikk vite at risikoen for at noe skal gå galt er kjempe høy, både for meg og barnet.
Jeg har morkaken foran også, noe som i seg selv var en forhøyet risiko ved keisersnitt.
Å føde vaginalt var også risikabelt, men jeg fikk aldri svar på hva som var best for meg..:(

Bemanningen på KK var også ganske laber for tiden, så sannsynligheten for at jeg måtte på Voss var stor. Har heldigvis bare hørt positivt om Voss, men jeg vil ikke reise så langt :arghh:

Hovedinformasjonen skulle jeg få ca. 3 uker før keisersnitt så vi skulle ikke gå mer innpå detaljene idag..? Takk!
Altså, damen skremte vettet av meg og akkurat nå tenker jeg at fødsel/ks er verdens ende for en av oss..

Så trenger sårt noen happy stories her! :angelic:

Har ingen erfaring. Vil bare sende deg en klem <3 syns det er ofte jeg hører om helsepersonell som informerer slik at man har flere spørsmål svar, det er jo ikke noe kjekt!

Håper noen her inne kan svare deg, hvis ikke ville jeg oppsøkt noen andre som kanskje kan hun seg svar på spørsmålene dine, jm feks? Syns også det høres merkelig ut at du kanskje må føde på Voss når du skal gjennom en risikofødsel? Ikke for at de ikke er flinke på Voss, men de har jo gjerne flere spesialister på de store sykehusene!

Har ingen erfaring. Vil bare sende deg en klem <3 syns det er ofte jeg hører om helsepersonell som informerer slik at man har flere spørsmål svar, det er jo ikke noe kjekt!

Håper noen her inne kan svare deg, hvis ikke ville jeg oppsøkt noen andre som kanskje kan hun seg svar på spørsmålene dine, jm feks? Syns også det høres merkelig ut at du kanskje må føde på Voss når du skal gjennom en risikofødsel? Ikke for at de ikke er flinke på Voss, men de har jo gjerne flere spesialister på de store sykehusene!

Tusen takk!:Heartred Det siste har jeg ikke tenkt på en gang, men det skal jeg huske på å spørre om når den tid kommer. Gjerne greit å være på ett sykehus om det skulle gå skikkelig skeis ja..!
Mulig jeg tar en tlf til Voss og hører med de.
Damen virket litt for sprø til å skulle ha direktekontakt med gravide.
Måtte spørre henne om hun var operasjonslege.. Glad jeg ikke møtte hun første gang jeg skulle føde hvertfall:oops:

Tusen takk!:Heartred Det siste har jeg ikke tenkt på en gang, men det skal jeg huske på å spørre om når den tid kommer. Gjerne greit å være på ett sykehus om det skulle gå skikkelig skeis ja..!
Mulig jeg tar en tlf til Voss og hører med de.
Damen virket litt for sprø til å skulle ha direktekontakt med gravide.
Måtte spørre henne om hun var operasjonslege.. Glad jeg ikke møtte hun første gang jeg skulle føde hvertfall:oops:

Gjør det! Skjønner ikke at de ønsker å sende deg til Voss :-P eller... at de på Voss vil ha deg hvis det er sånn at det er så risikabelt... da vil de jo heller sende lavrisikofødende...

Back
Topp