<3 Julebakst og julekos <3

Goldenchild

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Skal dere bake til jul?
Ungene elsker å bake, så jeg arrangerer "pepperkake-bake-fest" vært år for alle søsken og søskenbarn. Vi baker pepperkaker og lager landsby av pepperkakedeig. Jeg har også noen fadderbarn som er med. Selv om mine barn er blitt store, elsker det være med uansett :) I år vil de være fra alderen 2 til 21 år :D nissen kommer også :P
Når jula er over har vi pepperkakefest der vi knuser husene, spiser pepperkaker og annen julebakst, godterier og drikker brus. Lager også popcorn og ser film...julekos :)

Så korselig! Elsker å bake :) er ikke så glad i å spise men :) jeg og mamma baker sammen hvert år:) elsker lukta av julebakst :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så korselig! Elsker å bake :) er ikke så glad i å spise men :) jeg og mamma baker sammen hvert år:) elsker lukta av julebakst :)

Det er jo mitt problem da... :P
Om jeg har julekaker i hus...går jeg og gjeter på de hele tiden :D

Ja, men vi baker ikke mye.
Baker pepperkaker og litt småtteri sammen med min familie, også pynter vi pepperkakehus mannens familie.

Ja, elsker lukten og stemningen som kommer med julebakst <3 og guttene elsker å være med :) men blir nok ikke så mange, og så må jeg bare håpe at kvalmen forsvinner så jeg rekker de viktigste!

Så koselig! Jeg husker at da jeg var yngre var vi en gjeng som møttes på dagen lille julaften, så film og spiste godteri. Det var i type barneskolealder, men det var så koselig.

Neste lørdag blir det pepperkakebaking med de små, også skal jeg lage disse igjen i år: http://www.lovelybaking.com/2011/12/cookiedeig-kuler.html . De er så gode. Tenkte jeg skulle lage noe annet av konfekt også. Vi er aldri hjemme i jula, så blir ikke til at vi baker så mye enda, men vi pleier alltid få av mamma og pappa.

Jeg har lyst til å bake brunestenger og pepperkaker i år :D
Mamma arrangerer marsipan-lage-dag hvor små og store får bli med, så dit skal vi :)

Så koselig! Jeg husker at da jeg var yngre var vi en gjeng som møttes på dagen lille julaften, så film og spiste godteri. Det var i type barneskolealder, men det var så koselig.

Neste lørdag blir det pepperkakebaking med de små, også skal jeg lage disse igjen i år: http://www.lovelybaking.com/2011/12/cookiedeig-kuler.html . De er så gode. Tenkte jeg skulle lage noe annet av konfekt også. Vi er aldri hjemme i jula, så blir ikke til at vi baker så mye enda, men vi pleier alltid få av mamma og pappa.
Disse så farlig gode ut :D

Back
Topp