3.januar-snakka

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Baaah, den vekkerklokka var ikke hyggelig å våkne til i dag altså! [&:] Det synes ikke Ida heller, hehe. De skal i bhg i dag, leeeenge siden sist nå. Mens de er i bhg må jeg på butikken, ellers skal jeg bare sløve hjemme, tenkte jeg. Første dag i periodealenemorperioden min, den må holdes hellig! [8D]
Kl 18 skal jeg på Functional Moves, og ungene skal være med. Blir litt sent siden timen varer til 19, men det får bare gå... de får bare spise kveldsmat og legge seg når vi kommer hjem, tenker jeg. De gleder seg jo sånn til å være med, lenge siden barnepassen var åpent nå.

Ha en fin hverdagsdag, jenter! [:)]

vekkerklokke er kjipesaker!! [:o] Perlefar dro på jobb litt over seks, om kom tilbake 20 min senere. Taxiene skulle vist ikke ut og kjøre i dag! Så dermed tar han ungene i bhg og jeg får en litt roligere morgen hjemme, DEILIG!!! Rekker jo til og med å sjekke mail og nettaviser og dere [:D] En god start på en ny uke!

Gleder meg litt til å komme tilbake til hverdag, må være flink med rutiner nå første uka så de er innarbeidet med en gang [:)]
Ellers skal jeg snakke med rektor i dag om mulighet til å jobbe litt redusert, bør ha en dag fri uka der jeg får ordnet alle praktiske ting (handling, lege, helsestasjon osv) Alt sånt faller på meg siden Perlefar er selvstendignæringsdrivene og ikke har mulighet til å ta fri på samme måte. Samtidig vil jeg gå minst mulig ned i lønn, så skal høre om flest mulig undervisningstimer legges på de fire andre dagene.

Dere må ha en flott dag jenter!

Nå er ungene levert i bhg, to litt skeptiske småtasser i dag. Ida holdt hendene opp mot ansiktet da hun gikk inn, hun gjør det når hun føler seg litt utrygg. Tobias klenga på meg, men ble med hun ene inn mot en lovnad om at han fikk sitte i fanget hennes ved frokostbordet. Regna med det ville bli sånn i dag, de var jo ikke i bhg siste uka før jul pga omgangen, så... Vil tro de koser seg der i dag likevel! [:D]
Jeg var visst ikke helt våken da jeg dro på butikken etterpå, jeg hamstra bleier i str 7-16 kg! De blir nok for små, haha, så tenker jeg gir dem til bestis istedet. Lillebabyen kan jo bruke dem etterhvert.

Heisann[:)]
Da sitter jeg på jobb igjen etter en god juleferie.. Får se hvordan det går utover dagen. Har slitt litt med hodepine, dårlig matlyst og svimmelhet etter omgangssyken. Har vært hos legen og alt så bra ut, fikk høre noen sekunder hjertelyd også men lå rett under hovedpulsen min så den var litt overdøvende.. Men det var da liv[:D], og jeg er helt sikker på at det jeg har kjent et par ganger nå på jobben i dag må være spark[:D]

Senere i dag skal vi nok se på et hus vi har lyst å kjøpe[:)]

Så alt i alt en god start på dagen[:)] Selv om vi går i møte et par måneder med travelhet på jobb så er det greit å jobbe litt også!

Ha en fin dag!

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Skrållan: Det der med hendene gjør Adelèn også...holder håndbakene foran øynene om hun blir veldig usikker i en situasjon. Er ikke så ofte da...
Regner med hun kommer til å være litt sutrete og skeptisk når hun må i barnehagen igjen hun også. Har vel vært hjemme like lenge som dine ca...
Nyt å ha dagen alene [:)] Høres nydelig ut!

Ida holder hendene mer ved munnen, fikler liksom litt med haka si, på en måte. Ikke så veldig ofte hun gjør det hun heller altså, men hun er veldig arvelig belasta når det kommer til blyghet (fra farens side). Regner med det kommer til å være mye bedre når de leveres på torsdag igjen så [:)] Eller, Tobias kommer til å være like ille, han har jo seriøs angst for at jeg også skal dra til Oslo, hehe.
Jeg prøver å nyte dagen, men herreguuuuud så stille det er her! [8D] How I met your mother holder meg med selskap nå, og senere skal Ellen DeGeneres få underholde meg, og jammen skal ikke Ungkarskvinnen få oppgaven hun og! [;)] i dag skal jeg nemlig bare sløve i sofaen, hahaha!

god morgen[:)]
her har vi fått i oss frukosten, vaskemaskina er komt på. på tide å pakke klar bhg sekkene til småtrolla, som  ikkje skal bjynde før i mårga igjen i bhg. ellers så lure jeg på å ta ut jula i dag, får fort så mykje beire plass da[8D]
så er det mandag, å i dag skal jeg starte på "nye live" mitt med trimming og skal ned i vekt, så håper det går like bra som jeg skal ha det til meda jeg sitter å tenke på det[:D]
dåkke fe ha en god dag alle sammen[:)]

Gooood morgen.....my ass[:@]

Våkna i dag helt av meg selv fordi jeg var kvalm....gikk ned å la meg i sofaen, og etter en stund kom guttene tassende ned. To sekund etterpå måtte jeg storme på do for å kaste opp....HATER å spy. Og jeg blir aldri ferdig med det, for når jeg kjenner den smaken i munnen må jeg bare spy enda mer for det er ekkelt...ond sirkel.

Guttene er jo verdens herligeste å lå å strøyk meg i håret å passet på meg[:D] Fant ut jeg måtte få di i barnehagen, men måtte ha frokost hjemme først. Skal si det var populært fra mammaens siden å smære skiver med fårepølse og kaviar med kvalme i hele kroppen. Men fikk de omsider opp i barnehagen. Har snødd mye her igjen, å brøytebilene er ikke tilstede tydligvis. møkkaføre og møkkadag.

Så alle mine planer om fjelltur, 30 days shred, pulverkur og husvask utgår i dag. Mitt nye liv får begynne når kroppen er klar for det. Nå ligger jeg med dundrende hodepine og super glasscola under et pledd. Krysser fingrene for at det går over snart. HATER Å VÆRE SYK!!!!! Planen er å ligge her å glo på tv og synes synd på meg selv før jeg må lage middag.....oh yeah-det blir gøy, og hente ungene.

Håper alle har en bedre dag enn meg, her jeg ligger å velter meg i selvmedlidenhet[:D]

Tuddelu!

Jeg sitter nydusje i et håndkle å spiser frokost[8D] 
Amalie våkna 05.30 i dag og skulle da opp i senga å sove oppå mamma`en og babymagen[&:] Klarte nesten ikke puste jeg!

Sambo sto opp med henne 06.30 og det var godt! Jeg og magen fikk heeele senga for oss selv og sov godt til Amalie kom inn i 07.30 tiden for å si hadet[:D] Godjenta mi[:D]
Jeg sov videre jeg.. deilig uavbrutt søvn for første gang på en mnd!!

Nå skal jeg hive meg rundt, få på klær, hente sambo på jobb og dra på sykehuset. Skal på en ultralyd for å sjekke blodgjennomstrømningen til morkaka (kan se sjansene for svangerskapsforgiftning denne gangen å). Spennende!

Så får vi se hva resten av dagen bringer..

Back
Topp