<3 IKM uke 50 <3

Hei Thea, og velkommen i gruppa! Vet du ca når du forventer IKM da? :)

Jeg slutta på pillen før forrige mens, så er min andre PP etter pilleslutt ;)

Hadde blødning etter pilleslutt 12-16 nov, og hatt ELsmerter egentlig helt siden 16 til nå! Så er helt rådvill :p
 
Hadde blødning etter pilleslutt 12-16 nov, og hatt ELsmerter egentlig helt siden 16 til nå! Så er helt rådvill :p

Ser den ja. Da er det jo greit å bruke denne PP til å evt bekrefte syklusen om det ikke skulle klaffe da. Det jeg gjorde selv pga jeg slutta midt i et brett med minipiller :) Legger deg til under usikker jeg, så kan du jo si fra om du finner EL eller vil oppdatere ;)
 
Ser den ja. Da er det jo greit å bruke denne PP til å evt bekrefte syklusen om det ikke skulle klaffe da. Det jeg gjorde selv pga jeg slutta midt i et brett med minipiller :) Legger deg til under usikker jeg, så kan du jo si fra om du finner EL eller vil oppdatere ;)
Herlig, takk <3
Tok graviditetstest nå som var negativ, så da er hvertfall det utelukket :p
 
Første gangen jeg prøver det asså, så ingen ekspert. :pompus:Men det som jeg har googlet meg fram til er at man bør begynne en uke før forventet EL og ta 2-3 ganger om dagen 5ml. Skal visstnok hjelpe svømmerne å komme seg fram til målet. Så stopper man når EL har vært... moro å prøve tenker jeg ettersom flere sier det har hjulpet :gen014
Herlig! Hvilken type hostesaft da? :)
 
CD6 og allerede begynt å teste etter EL.:wacky: Meget nysgjerrig på om jeg finner EL ettersom det var skivebom på første forsøk. Tester med hostesaft denne PP, moro om noe så enkelt hjelper. :bookworm:Ellers fått tempet de to siste dagene, så er veldig spent på hvordan den kurven blir seende ut! :excited001

Hvordan går det med resten av gjengen da?:anyone
Spennende å se om det hjelper da :) Her er det som nevnt minst 4-5 dager til EL, men har så smått begynt med aksjer. Blir lystbasert i helgen, og opptrapping til uken tenker jeg :wacky: Nekter å bomme på EL denne pp! Tror ikke vi skal gjøre noen andre tiltak. Hverken grapefruktjuice, ananas eller lakrisrot-te har gjort underverker til nå. :shy: Helgen er heldigvis både travel og fyllt med fine og koselige ting, så tiden frem mot EL kommer til å gå fort :D
 
Har testet etter el helt siden cd4 jeg... Appene jeg har sier el siste dag i måneden, men jeg er veldig usikker. Siden vi er over midnatt er jeg nå på cd11, og jeg forventer egentlig el på dag 12-15, eller noe der omkring, mens appene sier dag 18/19..

Siden jeg nettopp har hatt en sa og en kjemisk har jeg bestilt babyklister (skader jo sikkert ikke å prøve), men det er ikke kommet i posten enda...
 

Vedlegg

  • IMG_20181123_005831.jpg
    IMG_20181123_005831.jpg
    231,6 KB · Visninger: 34
Har testet etter el helt siden cd4 jeg... Appene jeg har sier el siste dag i måneden, men jeg er veldig usikker. Siden vi er over midnatt er jeg nå på cd11, og jeg forventer egentlig el på dag 12-15, eller noe der omkring, mens appene sier dag 18/19..

Siden jeg nettopp har hatt en sa og en kjemisk har jeg bestilt babyklister (skader jo sikkert ikke å prøve), men det er ikke kommet i posten enda...
Krysser fingrene for EL snart :)
 
Når tester dere etter el?
Leste at man ikke skal bruke morgen urin, eller altfor konsentrert. Så forholder meg til det, men hvor mange ganger om dagen tester dere? Er det sånt at hvis man vår neg på dagen så kan den blir pos på kvelden?
 
Når tester dere etter el?
Leste at man ikke skal bruke morgen urin, eller altfor konsentrert. Så forholder meg til det, men hvor mange ganger om dagen tester dere? Er det sånt at hvis man vår neg på dagen så kan den blir pos på kvelden?
Jeg tester om morgenen nå som det fremdeles er en stund til, ser forskjellen fra dag til dag uansett. Det er så mye lettere enn å holde seg på dagtid. Når jeg ser en tydelig stigning på morgenen, tester jeg 1-2 ganger til ila dagen. Det avhenger litt av hvor mye jeg orker å holde meg, og om jeg er på jobb eller ikke. Jeg har flere ganger hatt neg på morgenen og pos på kvelden, men da har den gjerne vært nesten positiv fra morgenen av
 
Når tester dere etter el?
Leste at man ikke skal bruke morgen urin, eller altfor konsentrert. Så forholder meg til det, men hvor mange ganger om dagen tester dere? Er det sånt at hvis man vår neg på dagen så kan den blir pos på kvelden?
Jeg har veldig kort LH topp, så jeg tester 2-3 ganger om dagen. Har fått negativ (ganske tydelig negativ også) i 4 tiden etter jobb, knall positiv i 7-8 tiden samme kveld, og negativ igjen i 11 tiden...
 
Sitter på vente rommet hos gyn nå! Spent på hva hun vil si om egga og hvordan effekt letrozolen har hatt! Kanskje sette sprøyte også! Spent
 
Nå begynner jeg å skjønne hvorfor jeg bomma fullstendig forrige PP.:banghead: Disse er tatt i går og i dag, tydeligvis raskt på vei opp. Så her må jeg nok teste i løpet av kvelden og tenker jeg! :woot::wideyed:
20181122_181011.jpg
20181123_163852.jpg
 
Når tester dere etter el?
Leste at man ikke skal bruke morgen urin, eller altfor konsentrert. Så forholder meg til det, men hvor mange ganger om dagen tester dere? Er det sånt at hvis man vår neg på dagen så kan den blir pos på kvelden?

Årsaken til at de ikke anbefaler morgenurin er fordi LH stiger i løpet av dagen, derfor vil en test på morgenen kunne vise en falsk negativ om du skjønner. Jeg tester når jeg kommer hjem fra jobb :)
 
Og der leser glow positiv på CD7! :wideyed::excited001
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181123-214418_Glow.jpg
    Screenshot_20181123-214418_Glow.jpg
    209,6 KB · Visninger: 51
  • 20181123_214644.jpg
    20181123_214644.jpg
    664,5 KB · Visninger: 41
Back
Topp