<3 IKM uke 50 <3

CD11 her. Glemte hele EL-testingen i ørska i dag tidlig, men det fortsatt såpass lenge til forventet EL (CD16-20) at det ikke gjør noe. Tester mest for gøy så tidlig :hilarious:
 
CD11 her. Glemte hele EL-testingen i ørska i dag tidlig, men det fortsatt såpass lenge til forventet EL (CD16-20) at det ikke gjør noe. Tester mest for gøy så tidlig :hilarious:

Du har en del lengre syklus enn meg da ja. Jeg skal vel ha EL rundt CD11 :wideyed: Om jeg finner den da.
 
Du har en del lengre syklus enn meg da ja. Jeg skal vel ha EL rundt CD11 :wideyed: Om jeg finner den da.
Mnja, den er bare 27-30 dager, men jeg har litt kort lutealfase :( Har alltid pleid å ha EL på dag 17, men i det siste har den vært sen en del ganger. Skal bestille meg en gyn-time på nyåret hvis det ikke har klaffet til da.
 
Er det lov å være utålmodig allerede cd 7? Hehe:hilarious:
Har heller ikke fått grapefruktkjerneekstrkt eller bidronninggeleen i posten enda da, så det var litt nedtur!
 
Tror el er nå. Ligger jo litt foran dere, skal ikke teste før en uke etter IKM. Men siden man må ha sex for å lage barn, ser det dårlig ut denne pp :hilarious: syke både jeg, mannen og poden :p
 
Moro om det blir ei aktiv gruppe! Ikke noe som er bedre enn å ha en gjeng jenter i samme situasjon som man kan betro seg til.:hug003 Ikke alle mannfolka som er like glad i detaljer om det som foregår. Han hjemme hos meg vil ikke vite sånn at for mye :laughing021
Sant det:happy: Jeg tenkte å ikke si noe til samboere min ang eggløsningen slik at han ikke blir stresset. Hihi. Han merker ikke noe på sexlysten for vi har sex ca annenhver dag fra før av:happy093.

Jeg kommer til å være mest aktiv på kveldene. Jobb på dagtid;)
 
Har tatt dobbel kur med Letrozol denne pp, så spent på om jeg får eggløsning! Skal til gyn på fredag (CD 12), så blir spennende å se på eggene da. Også skal jeg mest sannsynlig få en sprøyte i magen da? Tror det var for å hjelpe eggene eller noe. Noen erfaringer?
 
Har tatt dobbel kur med Letrozol denne pp, så spent på om jeg får eggløsning! Skal til gyn på fredag (CD 12), så blir spennende å se på eggene da. Også skal jeg mest sannsynlig få en sprøyte i magen da? Tror det var for å hjelpe eggene eller noe. Noen erfaringer?

Jeg har gjort det i fire pp Sprøyta er for å få egget til å løsne, altså en eggløsningssprøyte, forutsatt at du har eggpose(r) som er modne. Da må du ha sex samme dag og dagen etter for å treffe EL Sprøytespissen er bitteliten og kjempetynn, så ingenting å være redd for❤️
 
Nå ble babyklister kjøpt inn... tenker det skadet vel ikke å prøve? :D Cd7 idag, håper den når å komme til el :cool:
 
Mnja, den er bare 27-30 dager, men jeg har litt kort lutealfase :( Har alltid pleid å ha EL på dag 17, men i det siste har den vært sen en del ganger. Skal bestille meg en gyn-time på nyåret hvis det ikke har klaffet til da.

Åja. Ja da blir d jo litt annerledes. Satser på klaff før den tid ;)
 
Har tatt dobbel kur med Letrozol denne pp, så spent på om jeg får eggløsning! Skal til gyn på fredag (CD 12), så blir spennende å se på eggene da. Også skal jeg mest sannsynlig få en sprøyte i magen da? Tror det var for å hjelpe eggene eller noe. Noen erfaringer?

Utrolig hva de kan gjøre i dag for å hjelpe til. Tenk tidligere når de ikke hadde ultralyd og disse medisinene :eek: Krysser fingrene for fine egg og suksess med løsningen og befruktingen ;)
 
Tror el er nå. Ligger jo litt foran dere, skal ikke teste før en uke etter IKM. Men siden man må ha sex for å lage barn, ser det dårlig ut denne pp :hilarious: syke både jeg, mannen og poden :p

Æsjda, har jo ikke tid til å være sjuk når man skal lage babyer :sorry: Har du fått tatt sengevalsen i forkant av EL da?
 
Sant det:happy: Jeg tenkte å ikke si noe til samboere min ang eggløsningen slik at han ikke blir stresset. Hihi. Han merker ikke noe på sexlysten for vi har sex ca annenhver dag fra før av:happy093.

Jeg kommer til å være mest aktiv på kveldene. Jobb på dagtid;)

Da er det jo bare å kjøre på som vanlig da! :smiley-bounce015
 
Har tatt dobbel kur med Letrozol denne pp, så spent på om jeg får eggløsning! Skal til gyn på fredag (CD 12), så blir spennende å se på eggene da. Også skal jeg mest sannsynlig få en sprøyte i magen da? Tror det var for å hjelpe eggene eller noe. Noen erfaringer?

Vi har snart prøvd et år. Er det mulig å få den sprøyta før det har gått ett år?? Og hva hvis det er mannen som har dårlig sædk...,hjelper det da ?
 
Vi har snart prøvd et år. Er det mulig å få den sprøyta før det har gått ett år?? Og hva hvis det er mannen som har dårlig sædk...,hjelper det da ?

Sjelden man får bare sprøyta alene, aldri hørt om det. Først må en finne ut årsaken til at du ikke blir gravid. Har du feks PCO(S), kan Letrozol og Ovitrelle (eggløsningssprøyte) hjelpe, men har mannen dårlig sædkvalitet har jeg inntrykket av at det ofte blir IVf❤️
 
B8F4C12F-0F39-40A0-9DB8-A964757A7B3E.jpeg
Nå er jeg klar:joyful:
 
Back
Topp