<3 IKM uke 50 <3

Jeg temper i munnen, på samme plass hver dag. Temper kl 06 hver dag, også i helgene. Da bare gjør jeg unna tempingen, så legger jeg meg igjen. Termometeret mitt viser siste måling når man skrur det på igjen, så jeg pleier å vente med å legge inn i appen til jeg står opp. Men det hender at jeg dropper helgetempingen også, spesielt hvis jeg ikke er rett rundt EL. For meg virker heller ikke 1 time pluss minus med søvn til å ha noe særlig utslag. Alkohol gir et større utslag, spesielt om jeg har drukket ganske tett på leggetid.

Hmm. Ja, vi får se hva jeg orker om morgenen :wacky:
 
Da henger jeg meg på dere :angelic:Litt usikker på syklus etter at TR kom på heeeeelt feil tidspunkt sist runde, men satser på at vi er på rett kjør igjen denne perioden :happy:

Labbelinn - PP3 - B2 - EL ca 30/11- IKM 14/12 - 30
 
Da henger jeg meg på dere :angelic:Litt usikker på syklus etter at TR kom på heeeeelt feil tidspunkt sist runde, men satser på at vi er på rett kjør igjen denne perioden :happy:

Labbelinn - PP3 - B2 - EL ca 30/11- IKM 14/12 - 30

Velkommen inn! Satser på null sykluskluss framover :)
 
Utrolig nok har jeg hatt siste to sykluser på 28 dager og hvis det fortsetter så blir jeg vel her i gruppa!

LilleMy2019 - pp4 - b1 - el ca. 2.12 - ikm ca. 16.12 - 30år

Temper og tester etter el, så får heller oppdatere datoene når jeg har fanget el :happy:

Hvordan ligger dere ann i løypa? Er på CD 5 idag og tante har pakket og dratt:woot:
 
Utrolig nok har jeg hatt siste to sykluser på 28 dager og hvis det fortsetter så blir jeg vel her i gruppa!

LilleMy2019 - pp4 - b1 - el ca. 2.12 - ikm ca. 16.12 - 30år

Temper og tester etter el, så får heller oppdatere datoene når jeg har fanget el :happy:

Hvordan ligger dere ann i løypa? Er på CD 5 idag og tante har pakket og dratt:woot:

Velkommen inn hit! :hello

Vi satser på at syklusen holder seg stabil og at det klaffer :smiley-angelic001

Er på CD 4 selv. Tanta har vært beskjeden på besøket denne gangen, så godt mulig dette blir siste mensdag for denne gangen. Starter med temping fra i morgen for første gang (!) og venter forsyning av EL-tester i posten. Hopper vel på testing etter EL så raskt de har kommet :happy112
 
Som hovedregel kan man vel beregne at man har sin mest fertile dag 14 dager før første forventet mensdag igjen:)

De sier så... I utgangspunktet skal det faktisk holde med samleie ett par ganger den uka man har EL. Ei venninne av meg som fikk klaff på første forsøk på den måten :wideyed:
 
Hvor lang er syklusen deres?

Min er på ca 26 dager. Føler selv at det er så kort
 
Da bør 26 dager holde fint :) Beste med det er at det blir kortere ventetid på en eventuell ny pp
Hehe, det tenker jeg å
Tenkte å prøve å være litt aktiv her inne denne gangen. Syns det er veldig spennene å følge dere alle så har innimellom vær inne å smug tittet selv om jeg ikke har vært prøver selv.
Så håper vi blir en aktiv ikm gruppe med mange positive tester
 
Hehe, det tenker jeg å
Tenkte å prøve å være litt aktiv her inne denne gangen. Syns det er veldig spennene å følge dere alle så har innimellom vær inne å smug tittet selv om jeg ikke har vært prøver selv.
Så håper vi blir en aktiv ikm gruppe med mange positive tester
Det håper jeg også :D
 
Hehe, det tenker jeg å
Tenkte å prøve å være litt aktiv her inne denne gangen. Syns det er veldig spennene å følge dere alle så har innimellom vær inne å smug tittet selv om jeg ikke har vært prøver selv.
Så håper vi blir en aktiv ikm gruppe med mange positive tester

Moro om det blir ei aktiv gruppe! Ikke noe som er bedre enn å ha en gjeng jenter i samme situasjon som man kan betro seg til.:hug003 Ikke alle mannfolka som er like glad i detaljer om det som foregår. Han hjemme hos meg vil ikke vite sånn at for mye :laughing021
 
Back
Topp