<3 IKM uke 39 <3

Typisk nok har mannen min blitt syk nå rundt beregnet EL. Så vet ikke helt om det klaffer denne mnd nei. Har allikevel blitt annenhver dag frma til 10. Sept. Om jrg føkger syklud dkal jeg ha EL rundt 11 sept(+/-). Så er jo fortsatt en liten sjanse da. Ihvertfall om han er frisk nok ikveld.
 
Første dag med EL-slim her, så nå kan ikke mannen komme fort nok hjem fra jobbreise! :D
 
Hei Er det hyperemesis du får? I såfall vet jeg "litt" om hvordan du har det . Bortsett fra i mitt tilfelle er jeg så ambivalent at vet ikke en gang om jeg tør å prøve. I alle tre svangerskapne har jeg blitt innlagt fra uke 6 og i de to første var jeg skikkelig syk ut svangerskapet. I fjor i tredje svangerskap ble det verre enn verst. Innlagt med sonde fra nese til tolvfingertarmen fra uke 6. Spydde sonden opp gang på gang. Absolutt ingenting virka. Jeg ble så herjet med, og til slutt var jeg så avmagret og dehydrert at kropp og psyke ikke klarte mer. Jeg fikk helt dødsangst. Måtte avbryte i uke 13. Det var helt forferdelig etterpå. Kommer ikke over det, og savnet etter babyen er så stor. Selg om jeg har to fra før og vet det er umulig for andre å forstå hvordan jeg kan utsette meg/oss for det igjen. Så er lengselen og ønsket så sterkt. Men nå når spiralen er ute får jeg fullstendig angst og panikk.


Typisk nok har mannen min blitt syk nå rundt beregnet EL. Så vet ikke helt om det klaffer denne mnd nei. Har allikevel blitt annenhver dag frma til 10. Sept. Om jrg føkger syklud dkal jeg ha EL rundt 11 sept(+/-). Så er jo fortsatt en liten sjanse da. Ihvertfall om han er frisk nok ikveld.
 
Hei Er det hyperemesis du får? I såfall vet jeg "litt" om hvordan du har det . Bortsett fra i mitt tilfelle er jeg så ambivalent at vet ikke en gang om jeg tør å prøve. I alle tre svangerskapne har jeg blitt innlagt fra uke 6 og i de to første var jeg skikkelig syk ut svangerskapet. I fjor i tredje svangerskap ble det verre enn verst. Innlagt med sonde fra nese til tolvfingertarmen fra uke 6. Spydde sonden opp gang på gang. Absolutt ingenting virka. Jeg ble så herjet med, og til slutt var jeg så avmagret og dehydrert at kropp og psyke ikke klarte mer. Jeg fikk helt dødsangst. Måtte avbryte i uke 13. Det var helt forferdelig etterpå. Kommer ikke over det, og savnet etter babyen er så stor. Selg om jeg har to fra før og vet det er umulig for andre å forstå hvordan jeg kan utsette meg/oss for det igjen. Så er lengselen og ønsket så sterkt. Men nå når spiralen er ute får jeg fullstendig angst og panikk.


Ja det stemmer.

Er du på HG gruppen på FB? (du trenger ikke å svare på det) Er ihvertfall mange der som nok føler på de samme følelsene som både deg og meg.

https://www.facebook.com/groups/HyperemesisNorgeSupport


Sender deg en PM jeg :)


Jeg føler sånn utrolig med deg. Så utrolig forferdelig opplevelse du har hatt. Jeg har hatt 2 svanagerskap bak meg, nr 2 var verre enn nr 1. Var også innlagt fra tidlig i svangerskapet, fikk medisiner og klarte å hangle meg igjennom hjemme fra 2. trimester (litt til og fra for væske), men klarte ikke å få gjort stort. Jeg har ikke fortalt til mange at jeg prøver. Mange ville ikke forstått hvorfor jeg vil våge å gå igjennom noe slikt igjen.
 
Rjente22 - pp 26? har mistet tellingen - b1 - el 10.09 - ikm 25.09

Jeg har gitt opp.


Sender deg klemmer <3

Noe du vil snakke om? Er bare å dele her, eller så kan du sende meg en PM om du har lyst til å snakke <3
 
kan alle sjekke om jeg har fått dere med på lista nå? :) Ble mye å redigere inn igår og idag. håper jeg ikke har glemt noen!
 
Sender deg klemmer <3

Noe du vil snakke om? Er bare å dele her, eller så kan du sende meg en PM om du har lyst til å snakke <3
Tusen takk ❤️
Har prøvd i evigheter, har enda ikke sett en eneste positiv graviditets test. Jeg begynner å bli så redd for å ikke kunne bli gravid slik at jeg ikke tørr å gå til legen for å få det hardet svaret i tillegg sliter jeg veldig på jobb og er i ferd med å bli utbrent, noe som garantert ikke hjelper sååå ferdig
 
Tusen takk ❤️
Har prøvd i evigheter, har enda ikke sett en eneste positiv graviditets test. Jeg begynner å bli så redd for å ikke kunne bli gravid slik at jeg ikke tørr å gå til legen for å få det hardet svaret i tillegg sliter jeg veldig på jobb og er i ferd med å bli utbrent, noe som garantert ikke hjelper sååå ferdig


Sender deg mange mange gode klemmer!

Skjønner det føles tungt å gå til legen da, Men hva om svaret er noe annet? Hva om noe kan "fikses"? enten hormonkurer eller kanskje eggledere som er tette? Det finnes mange grunner som kan ordnes opp i også, ikke nødvendigvis bare kroken på døren.

Og uavhengig av det burde du kanskje ta en tur til legen for å be om litt pause fra alt? Er ikke bra når det som er rundt tar så mye energi fra deg <3
 
Tenkte skrive her, men helt ny i det her. Hva i all verden betyr B? :confused005
Velkommen! Ganske ny her jeg også, men som jeg har forstått det betyr det "prøver på barn nr".
 
Hva skjer her?? Klarer ikke kroppen el?
 

Vedlegg

  • IMG_20180913_231719.jpg
    IMG_20180913_231719.jpg
    647,3 KB · Visninger: 59
Jaja. Litt sent ute, men sann går det.
Sola1991-pp2-b1-EL9/9 frem til 12/9?-ikm 24/9 eller 26/9.
Har to app’er, begge viser forskjellig!
Den ene viser at jeg hadde EL 9/9 den andre 12/9, la inn aksjer i går uten å ha tatt EL test. :smiley-ashamed008 Kanskje den satt! Negativ EL test i dag men,
La inn litt aksjer i dag også bare for å være på den sikre siden :smiley-bounce012
Dpo land nå, 11 dager til ikm :happy112
 
Hva skjer her?? Klarer ikke kroppen el?
Den siste ser jo strekene like ut? Pleier du å ha lang lh-topp? Kan du akkurat ha misset den feks? :happy:
Jeg er ikke noe dreven på el-tester, er første runde med strimmeltest her, så lærer kroppen å kjenne..
 
Back
Topp