<3 IKM uke 39 <3

vi er helt likt :)

...hvis syklusen min er rett da :p

Min er litt på gjetting. Appen sier det blir disse dagene, men etter 2 ma og 1 sa i år, så er alt kluss, så el å tr kommer når den vil. Men satte disse datoene, for greit å ha et utgangspunkt. Godt å komme i en ikm gruppe, for da har man liksom noe å se fram mot.
 
Min er litt på gjetting. Appen sier det blir disse dagene, men etter 2 ma og 1 sa i år, så er alt kluss, så el å tr kommer når den vil. Men satte disse datoene, for greit å ha et utgangspunkt. Godt å komme i en ikm gruppe, for da har man liksom noe å se fram mot.

akkurat samme greia her :)
 
!Mamma2010! - pp13 - B2 - EL ca 17/9 - IKM ca 30/9

Ettersom jeg temper og har kjøpt inn eltester så kommer jeg tilbake med mer sikker dato når el har vært. Mulig jeg må over i uke 40 men håper syklusen går som normalt.
 
Image1536394054.322978.jpg

Fikk denne en uke før tiden[emoji33]
Ikke forberedt, å ikkje fått lagt inn aksjer. Hater klusset med syklusene nå for tiden
 
Ikke eggløsning ennå. På cd 9. Får den mellom 12-15 vanligvis. Skal reise bort fra torsdagsmorgen til søndag så allerede begynt å legge inn aksjer. Og satser på at eggløsning ikke er sein denne gangen slik at jeg får den før jeg reiser bort
 
Jeg begynner å savne en IKM gruppe. Så da får jeg prøve å lage en da!

Nick - PP - B? - EL - IKM

Gi beskjed (quote meg) så skal jeg oppdatere så fort jeg kan.

Dette er første gang, så vøe tålmodig med meg ;)


Mandag 24/9


Tirsdag 25/9


Onsdag 26/9


Torsdag 27/9


Fredag 28/9


Lørdag 29/9



Søndag 30/9


Usikker:




TR :arghh:



Gravid :D
Snile - pp3 - B4 - EL ca 16/9 - Ikm ca 29/9
 
Dette er sikkert innlysende - men første test er fra i dag tidlig, ikke heelt positiv. Og neste er fra i ettermiddag. Jeg er latterlig dårlig på å ikke drikke mye og gå ofte på do, så testene mine blir alltid litt svakere på kvelden.
Men jeg kan anta at eggløsning er i dag eller? :bored:
46345DDB-E006-46AB-82D4-EDD69472DE54.jpeg

27D74924-C40F-46FB-BA0B-8FDB0BDD3E9E.jpeg
 
DER har jeg endelig fått redigert innlegget mitt! Håper jeg fikk med alle :)


Jeg må innrømme at jeg er litt fraværende denne PP'en. Følte jeg bare måtte få fokuset litt mer vekk fra testing akkurat nå.
Jeg tar ikke noen EL tester denne PP-en, men regner med at EL er rundt disse dager. Det får bli hyrdestund ca hver 2. dag igjennom denne PP-en, så får jeg bare se.

Det blir så mye opp og ned turer for meg når jeg prøver, så trenger bare en mnd hvor fokuset er litt andre steder også.

Jeg blir som jeg har nevnt tidligere syk av å gå gravid. Å forberede seg på å sette livet på vent hver mnd er ganske slitsomt. Så ser jeg alt det andre jeg har i livet mitt på jobb, med barna og hobbyene mine. Det er vondt å tenke på at jeg vil miste en del tid i alt dette. Det er også så mye framover jeg skal gjøre både på jobb og i andre verv. Det er ikke lett å da vite at jeg ikke klarer å bidra der lenger når jeg blir gravid. Jeg vil også miste en del muligheter som kommer på jobb nå framover.

kort fortalt, ønsket er kjempe sterkt, men er tungt å vite at jeg ikke kan delta på så mye når jeg blir gravid.
 
DER har jeg endelig fått redigert innlegget mitt! Håper jeg fikk med alle :)


Jeg må innrømme at jeg er litt fraværende denne PP'en. Følte jeg bare måtte få fokuset litt mer vekk fra testing akkurat nå.
Jeg tar ikke noen EL tester denne PP-en, men regner med at EL er rundt disse dager. Det får bli hyrdestund ca hver 2. dag igjennom denne PP-en, så får jeg bare se.

Det blir så mye opp og ned turer for meg når jeg prøver, så trenger bare en mnd hvor fokuset er litt andre steder også.

Jeg blir som jeg har nevnt tidligere syk av å gå gravid. Å forberede seg på å sette livet på vent hver mnd er ganske slitsomt. Så ser jeg alt det andre jeg har i livet mitt på jobb, med barna og hobbyene mine. Det er vondt å tenke på at jeg vil miste en del tid i alt dette. Det er også så mye framover jeg skal gjøre både på jobb og i andre verv. Det er ikke lett å da vite at jeg ikke klarer å bidra der lenger når jeg blir gravid. Jeg vil også miste en del muligheter som kommer på jobb nå framover.

kort fortalt, ønsket er kjempe sterkt, men er tungt å vite at jeg ikke kan delta på så mye når jeg blir gravid.

Har ikke fått med meg forhistorien, men kan relatere til at det er tungt å se frem til en tid hvor livet stopper litt opp for en selv uten stand til å henge med resten! Er nok ikke samme, men var veldig dårlig første halvdel av svangerskapet sist så er litt skrekkblandet forventning denne gangen, og kjenner enort på at jeg har veldig store og vintige arbeidsoppgaver som faller på meg frem til jul på jobben..

Håper du får koblet av litt innimellom <3
 
Prøvd meg på temping denne mnd! Positiv eltest nå nettopp i ettermiddag (ikke lagt inn i ff enda) så spent på om tempen stiger i morgen og at jeg i dag har opplevd et lite tempdipp før el :excited001

Screenshot_20180911_181720.jpg
 
Back
Topp