3 hjuls vogn tiden over?

lille marihøne

Forelsket i forumet
Ettersom jeg har termin om 2uker, så ser jeg veeeeldig mange vogner rundt meg for tiden. Jeg ser nesten kun 4 hjuls vogner, kun noen få 3 hjuls vogner. Sist jeg fikk barn (2007) så synes jeg det var helt motsatt; nesten alle hadde 3 hjuls vogn.

Hvilket inntrykk har dere?

synst det er like mange 3 som 4[:)][:D] 

Tja ser begge deler ganske ofte jeg..

Har både 4 hjuling og 3 hjuling, er faktisk mest fornøyd med 3 hjuling vogna [:D][:D]

Broren min fat den på grinda, noen som adde kastet den pga ryggen var knekt, men pappa reparerte den, så nå sliter jeg ikke med å komme meg fremover i snøen
[:D]

Har samme inntrykk. Folk begynner å skjønne at 3-hjulinger ikke har så mye å stille opp med i forhold til firhjulingene. [8D]

ORIGINAL: *Xc1t3*

synst det er like mange 3 som 4[:)][:D] 

det har jo skjedd mye med 4 hjulingene siste åra, både med og uten sving både på 4 store hjul og 2 store med 2 små.

ORIGINAL: Sicily

Har samme inntrykk. Folk begynner å skjønne at 3-hjulinger ikke har så mye å stille opp med i forhold til firhjulingene. [8D]

Kunne ikke vært mere enig![8D]

Gøy med noe nytt! har hatt 2 trehjulinger og 2 firehjulinger - ikke store forskjellen for meg... Før synes jeg 3hjulingene så kulere ut, men synes ikke alltid det nå lengere...

ORIGINAL: Sicily

hehe[:D]

jeg har ikke sett en eneste vogn her i Belgia med 4 hjul !

Back
Topp