3 hjuling

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
hva har du,er du fornøyd? ville du evt hatt noe annet?

vi har teutonia spirit s3,kanoooonfornøyd! får nå ny vogn på forsikringa etter skade, og lurer på om vi bare skal ha en ny lik,eller om vi bør ta en annen??

ikke lyst på bugaboo

Hvis du har mulighet til det, så ta med unge og evt pose, og rett og slett prøvd forskjellige vogner. Jeg har ingen erfaringer med teutonia selv, men har sett på den, og jeg synst den virket litt liten i ryggen. Mener OTH og TFK er lengre.

Bugaboo er best, ingen protest[8D]

TFK Joggster twist og jeg elsker den[:D]

ja,den går for å være kort i ryggen,men vi har en liten gutt,hehe,så null prob med den vi nå har.

så på tfk,og jeg synes den var diiiiiiiger, og så er jeg litt negativ til at det ikke er trinnløs regulering som på teutoniaen på mange a de andre 3 hjulingene,men stropper el glidelås,me ndet er jo helt sikkert bra nok det også! :):):)

jeg digger bugaboo,men mannen haaaaater de,så da blir det ikke det. :)

noen med erfaringer fra phil&teds og baby jogger? hun på barnas hus anbefalte baby jogger som den beste med 3 hjul,men ejg har alldri hørt om den

Vi har en stor gutt på 21 mnd, så vi vurderer å bytte ut bugabooen, men aner ikke med hva. Heller mest mot en OTH, for de blir ikke så store sammenlagt, men vet ikke. Må prøve med gutten vår opp i først.

ORIGINAL: Lois Lane

Vi har en stor gutt på 21 mnd, så vi vurderer å bytte ut bugabooen, men aner ikke med hva. Heller mest mot en OTH, for de blir ikke så store sammenlagt, men vet ikke. Må prøve med gutten vår opp i først.

ja,jeg ble overrasket over hvor liten tfk ble sammenlagt!! for den virka diiiiger oppslått! teutoniaen er jo stor.. i og med at den har avtagbar sportsdel....

er super fornøyd med OTH vognen vi har(07 modell)skal bruke den på jenta som kommer i april også

ORIGINAL: chl

er super fornøyd med OTH vognen vi har(07 modell)skal bruke den på jenta som kommer i april også

lurer på hvem som selger det her?? eller er oth det samme som mountainbuggy?

Veldig fornøyd med TFKen.

ORIGINAL: MammaTilToSmå

Vi har akta graco trekko jupiter, elsker den. Kjempegod å trille, lett å legge sammen, og utrolig lett, ikke så fryktelig dyr heller, den er kjempefin[:)]
http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2_19_370&products_id=2447

Jeg har hatt den. Syns hjulene ikke er så gode. Tror hele vogna hadde blitt mye bedre med lufthjul. Føler den "rister" en del med de hard plast hjulene på. Men bortsett fra det så var jeg fornøyd med den.[:)]

Selv har jeg sett på en TFK joggster twist i dag og ble " forelska".[:)] Men kan ikke rettferdiggjør kjøp av ny vogn nå, i såfall må jeg selge den ene vogna jeg har.[8D]

ORIGINAL: Tamiria

ORIGINAL: MammaTilToSmå

Vi har akta graco trekko jupiter, elsker den. Kjempegod å trille, lett å legge sammen, og utrolig lett, ikke så fryktelig dyr heller, den er kjempefin[:)]
http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2_19_370&products_id=2447

Jeg har hatt den. Syns hjulene ikke er så gode. Tror hele vogna hadde blitt mye bedre med lufthjul. Føler den "rister" en del med de hard plast hjulene på. Men bortsett fra det så var jeg fornøyd med den.[:)]

Selv har jeg sett på en TFK joggster twist i dag og ble " forelska".[:)] Men kan ikke rettferdiggjør kjøp av ny vogn nå, i såfall må jeg selge den ene vogna jeg har.[8D]

og så var den jo 15kg,det er tungt,og ja,lufthjul,hehe... jeg kommer jo til å bare kjøpe en ny teutonia...har innsett det!!!

veldig fornøyd med OTH/ mountain buggy!! selger de på barnas hus iallefall.. og www.biteringen.no

Back
Topp