Nå har jeg solgt simo kombien vår, og trenger derfor hjelp fra dere for å kjøpe meg ny vogn.. Har nå bestemt meg for at det skal være en 3 hjuling (tror ihvertfall d)
Og kriteriene er:
-Lufthjul
- Ikke små hjul, da jeg triller mye på grus og terrengvei
- Den må være god & lun, kan ikke trekke inn i vogna da lillegutt allerede har hatt 5 ørebetennelser!!!
- Mer eller mindre full liggestilling
- Lettere enn simo'n (men det er vel de aller fleste)
- Gjerne regulertbart fotstøtte
Tja var det mer da..
Har kikket på Quinny Freestyle XL, TFK Joggster & Moutain Buggy til nå da.. TFK tar jo kjempeliten plass sammenslått, men er større når det er oppe.. Syns det blir litt for ruvende og stor egentlig.. Moutain Buggy så veldig grei ut, men tok litt større plass sammenslått da.. Quinny Freestyle ser også kjempegrei ut, og den kan du ha både mot og fra deg sittedelen..
Noen som har noen av disse? Eller kan anbefale en annen??
Og kriteriene er:
-Lufthjul
- Ikke små hjul, da jeg triller mye på grus og terrengvei
- Den må være god & lun, kan ikke trekke inn i vogna da lillegutt allerede har hatt 5 ørebetennelser!!!
- Mer eller mindre full liggestilling
- Lettere enn simo'n (men det er vel de aller fleste)
- Gjerne regulertbart fotstøtte
Tja var det mer da..
Har kikket på Quinny Freestyle XL, TFK Joggster & Moutain Buggy til nå da.. TFK tar jo kjempeliten plass sammenslått, men er større når det er oppe.. Syns det blir litt for ruvende og stor egentlig.. Moutain Buggy så veldig grei ut, men tok litt større plass sammenslått da.. Quinny Freestyle ser også kjempegrei ut, og den kan du ha både mot og fra deg sittedelen..
Noen som har noen av disse? Eller kan anbefale en annen??