<3 hjertelyden <3

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Akkurat lagt meg med doppleren min, og joda fant hjertet jeg. 10+1. Sist fant jeg den rundt uke 11. *lykke *

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Herlig <3
Kan jeg spørre hva den lå på? Jeg fikk kommentar på ei gruppe jeg er på at min så ut til å ha så høy puls?? Ble nesten litt bekymra gelt til ei anna kom å sa at den lå høyt frem til ca uke 14,'.. :p

Herlig <3
Kan jeg spørre hva den lå på? Jeg fikk kommentar på ei gruppe jeg er på at min så ut til å ha så høy puls?? Ble nesten litt bekymra gelt til ei anna kom å sa at den lå høyt frem til ca uke 14,'.. :p
Aner ikke. Har ikke sånn som viser det, og telte ikke :p men hjertet slo fort hvertfall :-)

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Herlig <3
Min lå i allefall på 170 per minutt<3

Her lå hjertet på 162, 11+5 idag. :)
Er vel ganske fort det, stabiliserer seg vel lengre ut i svskapet :)

2 små + spiregutt <3 ventes i februar <3

Herlig <3

Tror det er vanlig at de har høy puls ganske lenge, jeg fødte prematurt i uke 28, og da lå hun på 160-170 i flere uker før den begynte å synke :)

Takk jenter :-) den lå/ligger på 174 som doppleren regner ut (har display) :)

Back
Topp