3 forsøk i offentlig ferdig, erfaring videre?

Løven93

Elsker forumet
Himmelbarn
Vi har hatt 3 og siste uttak i det offentlige. Jeg fikk av de to første forsøkene bare ut 2 egg på hver uttak som overlevde. Jeg har følt på at de har tatt eggene alt for tidlig, jeg har hatt 15-20 egg hver gang, Men de er så redde for overstimulering. Har nå hatt 3 forsøk og fikk ut 12 egg, men gynekolog sa det var for tidlig og det var 4 stk som det ble noe av. Jeg har 3 nå på frys men redd for at det ikke blir spire og har begynt å tenke på det private. Har noen prøvd det offentlige og ikke fått det til, men gått til det private og lykkes? Vi har selv blitt gravid 3 ganger og endt i aborter, og fikk en svak positiv test av ene forsøket men som endte i kjemisk.
 
Jada, jeg hadde masse store folikler men ikke omtrent en dritt modne egg. Har jo skrevet om det tidligere til deg også.. jeg har nå ei lita ei på 8 mnd etter at jeg dro til Danmark og fikk super hjelp der. Fikk nei til søskenforsøk u Porsgrunn siden de ikke klarte å behandle meg sist gang.. så nå er det å prøve riksen før jeg reiser ned til DK igjen for søsken om det ikke går <3
 
Jada, jeg hadde masse store folikler men ikke omtrent en dritt modne egg. Har jo skrevet om det tidligere til deg også.. jeg har nå ei lita ei på 8 mnd etter at jeg dro til Danmark og fikk super hjelp der. Fikk nei til søskenforsøk u Porsgrunn siden de ikke klarte å behandle meg sist gang.. så nå er det å prøve riksen før jeg reiser ned til DK igjen for søsken om det ikke går <3
Ja jeg vurderer utlandet, husker ikke helt, hvor mange forsøk hadde du i dk? Og husker du prisen?
 
Ja jeg vurderer utlandet, husker ikke helt, hvor mange forsøk hadde du i dk? Og husker du prisen?
Jeg hadde et uttak og 5 innsett <3 totalt ble det veldig mye billigere da vi betalte rundt 70 000 for 3pakken og da er innsett fra Uttak 1 og 2 inkludert. Så totalt med medisiner og alle turene ned så havna vi på rundt 100 000. Alle kontroller ble gjort i Oslo.

Jeg er iallefall veldig fornøyd med Maigaard I Århus. Så bare jeg får papirer på at jeg har krav på helsehjelp så blir det å forsøke å søke forhåndstilsagn slik at jeg kan reise ned igjen for nå er det ikke noe 100 000 å bruke dessverre :/

Masse lykke til <3
 
Back
Topp