Nordaførr Forelsket i forumet Vårspirene 2021 26 Aug 2020 #1 Gynekologen jeg var hos i går sa at når ma har sett hjerteslag hos embryoet, så er det kun 3 % sjanse for SA. Flere som har hørt det?
Gynekologen jeg var hos i går sa at når ma har sett hjerteslag hos embryoet, så er det kun 3 % sjanse for SA. Flere som har hørt det?
Bamsemums- 19’+21’+23’ Forumet er livet Junibarna 2019 Vårspirene 2021 ✨️Julestjernene2023✨️ 26 Aug 2020 #2 Jeg har ikke fått noe tall, men ja, risikoen avtar betraktelig. Ser du i uke 8 er den ifølge nhi kun 2%. Jeg synes 2% fortsatt er mye jeg da
Jeg har ikke fått noe tall, men ja, risikoen avtar betraktelig. Ser du i uke 8 er den ifølge nhi kun 2%. Jeg synes 2% fortsatt er mye jeg da
J J Glad i forumet Tilgangsansvarlig Vårspirene 2021 September To Remember 2022 26 Aug 2020 #3 2% ette uke 8 for dei som er under 30, de over er sjansen 5-10% i følge nhi.
Beritos Forelsket i forumet Vårspirene 2021 26 Aug 2020 #4 P Nordaførr skrev: Gynekologen jeg var hos i går sa at når ma har sett hjerteslag hos embryoet, så er det kun 3 % sjanse for SA. Flere som har hørt det? Klikk for å utvide … Da var jeg uheldig sist. Så hjerteslag 7+5 og hadde MA 9+5. Håper denne sannsynlighetsberegningen stemmer, da er det gode sjanser!
P Nordaførr skrev: Gynekologen jeg var hos i går sa at når ma har sett hjerteslag hos embryoet, så er det kun 3 % sjanse for SA. Flere som har hørt det? Klikk for å utvide … Da var jeg uheldig sist. Så hjerteslag 7+5 og hadde MA 9+5. Håper denne sannsynlighetsberegningen stemmer, da er det gode sjanser!