3 for 2 på Rimi...

*lykkeligst*

Forumet er livet
Er det 3 like varer til prisen for 2, eller kan man ta en brus, en sjokolade og en is (f.eks.) og få den billigste gratis?

Det skal være på alle varene som er merket med 3 for 2. Nå handler jeg ikke på Rimi fordi jeg jobber på Rema, men det er i hvertfall hva infoen på nettsiden deres tilsier.

Pleier å være mer info i selve butikken, der er jo også folk du kan spørre ;p Rema har f eks 3 for 2 på masse, men det går på varegrupper/produkter.

Mortania skrev:
Pleier å være mer info i selve butikken, der er jo også folk du kan spørre ;p Rema har f eks 3 for 2 på masse, men det går på varegrupper/produkter.

Næsj. Å spørre folk er barnslig  Jeg handler ikke ofte på Rimi egentlig, var bare litt nysgjerrig, så jeg orker ikke stikke innom butikken bare for å spørre liksom

det er på 3 like produkter

Det er på 3 like produkter.
Hilsen ei som er innom rimi annenhver dag for å handle røyk og ser dei skiltene :)

Krristy skrev:
Hilsen ei som er innom rimi annenhver dag for å handle røyk og ser dei skiltene :)

Men det er jo bare barnslig. Hva skal jeg med 3 bokser potetsalat f.eks.?

Men på noen av produktene kan du velge3 forskjellige matvarer innen en serie.
www.rimi.no :)

*lykkeligst* skrev:

Krristy skrev:

Men det er jo bare barnslig. Hva skal jeg med 3 bokser potetsalat f.eks.?

Grillparty :p

Og det gjelder i hele sommer?
Veldig dumt det gjelder på både is og sjokolade... og at Rimi ikke er langt unna.

Det gjelder på 3 like produkter, men du kan velge feks en kombo av Coca Cola, Cola Light og Cola Zero. Men ikke blande inn fanta (selvom det er et produkt fra Coca Cola Company).

Back
Topp