3 fødsel værst????

emk23

Forelsket i forumet
jeg venter mitt 3barn og må si jeg gruer meg,siden alle sier den 3er ille..... første fødsel tok 4timer(som 17åring)
siste tok 2timer (som 22åring)  har hørt alderen har noe og si! mine fødsler gikk jo fort men var vooooonde fordet hehe. fødte sist for 1år siden,kan det da bli så ille da?

Alderen har vel litt å si...men hvis jeg forstår deg rett er du 23 år nå?..... Så da tror jeg ikke du er innenfor den alderen...[;)]
Jeg venter nr 2 i desember, er bare 9 mndr siden sist fødsel og jeg er jo spent for min første fødsel tok bare 2 1/2 time[:)]...(er 20 år jeg da)..

jepp jeg er 23,ut må det jo uansett [;)] men det var lettere å få det inn hehe

I Mamma sitt tilfelle stemte dette faktisk.....
Vi er 3 søstre, På meg brukte hun ca 8 - 9 timer, På den mellomste søstra mi brukte hun ca 6 timer, Og på den inste søstra mi brukte hun ca 23 timer.....
Men hun var ca 3700 Gram, Og såpass står at hun satt litt fast, Og di begynnte og styre for og få henne ut derfra....

[:D]

Min 3. fødsel var i hvertfall kjapp og veldig grei. 75 minutter fra første rie til han var ute. Eneste som var annerledes med den i forhold til de andre før og etter var at vi måtte vente i 2 timer etter fødselen før morkaka kom.

Back
Topp