<3 + en liten anbefaling

anmo

Betatt av forumet
Fikk min doppler fra angelsound i går. Bestilte på angelsound.no på mandag. Og kom i posten allerede 3 dager etterpå :D og jeg måtte jo prøve.. Står på pakka at man kan forvente å finne lyden fra uke 14. Jeg er 10+3 i dag og fant verdens beste lyd nesten med en gang!! :)

Ååå spennende, jeg fikk også min i posten på onsdag, men jeg er bare 7+5 så har ikke prøvd meg enda.. Kjempe koselig xsmile9

har gitt linken til gubben jeg så får vi se om jeg får det til jul ;) har så lyst på en sånn :)

Jeg har en liggende fra storebror! GLEDER meg! Fant den vel 10+2 sist! Fantastisk lyd!

Bestilt!! Takk for tips :D

Så gøy! :)

Så gøy da :) Hvordan vet man at det er babyens hjerte man hører? Kan man f.eks høre sin egen puls? Aner ikke hvordan det fungerer jeg altså.. ;)

Babyens hjerteslag ligger mye høyere enn vår puls, så lett å høre forskjell :)

Eg skjønner ikkje at de tørr å utsette barnet for noko slags stråling/ UL bølger. Ufarleg kanskje, men den sjansen tar eg ikkje. Ingen skal lytte, dunke, banke og bry den lille i magen min, den skal få ligge der i sin eigen verden til den kjem ut.

Næh.. Vil ikke ha.. Jeg hadde kommet til å blitt hysterisk hvis jeg plutselig ikke fant den en dag.. :p
Så jeg tror det er best for meg å ikke ha...
Men sikkert veldig koselig da :)

Eg skjønner ikkje at de tørr å utsette barnet for noko slags stråling/ UL bølger. Ufarleg kanskje, men den sjansen tar eg ikkje. Ingen skal lytte, dunke, banke og bry den lille i magen min, den skal få ligge der i sin eigen verden til den kjem ut.

Så du skal ikke på kontroller hos jordmor/lege der de lytter på hjertelyden?

Sjølvsagt men det er under forvarleg tilsyn med godkjente og trygge instrumenter.

Hentet fra angelsounds.no sine nettsider:

Hvor trygg er Angelsounds?
Angelsounds er både CE-godkjent (tilfredsstiller EUs krav til helse og sikkerhet) og FDA-godkjent (godkjent av USA Food and Drug Administration). Gå inn på produktene for tekniske spesifikasjoner.
Alle elektriske apparater avgir stråling i ulik grad, man skal bruke Angelsounds 50 ganger for å oppnå samme strålingseffekt som to timers TV titting gir.
Diagnostisk ultralyd har vært brukt i over 25 år og foreløpig finnes det ikke bevis på negative effekter på disse instrumentene. Selv om det er betryggende at det ikke har blitt funnet bi-effekter, anbefales det likevel fra medisinsk hold å ha en begrenset bruk av ultralyd.

Så da må du med andre ord unngå TV ut svangerskapet for å unngå samme stråling...

Vil anbefale alle å ønske seg en Angelsounds til jul! Den ga meg enormt masse glede og beroligelse under hele svangerskapet. For en genial oppfinnelse for bekymrede gravide ;-)
Fant lyden i uke 11, til tross for at jeg hadde foranliggende morkake.
Bestilte på den norske nettsiden, finnes piratkopier på Ebay og tok ikke sjansen på det.

Back
Topp