3 desember

totteline

Gift med forumet
ja ny dag og ny uke[:)].

Her er det full time plan i dag. Skal på barsel treff kl 11 i dag, så blir det en tur til kiropraktoren og massasje for meg kl 15 og ut å spise middag med noen venner kl 19. [:)]

Mina er forresten ferdig hos kiropraktoren og har blitt kjempe bra[:D]

Det er nå -2grader og stjerneklart ute, så vi håper på sol.

Ha en fantastisk dag alle sammen[:D]

Hei hei!

I dag er planen å fått gått tur i det kalde, men fine været[:D] Fått tatt litt husarbeid og skrevet litt invitasjoner til dåp. Kansje besøke mormoren min. Vi får se hvor fort dagen går, sko hatt litt mer enn 24 timer i døgnet av og til.

Ha e fin dag da jenter! Klem

heisann snuppeliner[:D]

sto opp kl 10 i dag, deili å såve såpass lenge[;)] men måtte flytte Emma fra senga si til armkroken min får å få d til da[:D] ho vill som regel stå opp i 9 tida, så da må jeg "lure" henne litt får å få sove litt lenger[;)]hihi

i dag er det nyyydelig vær, kaldt å helt klart, ser sola kommer oxo[;)] så vi skal trille en laang tur sammen med mamman min..
så må jeg handle litt..så blir vell litt kjikking på sentere..så kommer sambo hjem, for håpentlivis..

I dag har jeg og Vetle sovet litt sammen mens de andre er i barnehagen. Så nå skal jeg starte å sy gardiner til stua så snart jeg får rompen min opp fra sofaen min... Så håper jeg jeg rekker å tapetsere veggen på kjøknet, men da må Vetle ikke ha vondt i magen i dag[:)]

Så kommer fostersøsteren min fra Oslo på besøk og skal være i et par dager og det gleder jeg meg kjempe masse til.

Akkurat nå lligger Vetle å sparker uten bleie på sofaen og er strålende fornøy det.

Så er det kjempe fint ute med all denne snøen[:)]

Idag har æ vært på bekkentrening te fysioterapeutn. Handla for å lag bordkort te dåpen, så må vel bynn me de i kveill.

Kenneth e på jobb.
No søv Jonas dupp, så æ ska lag mæ middag tenkt æ. Bli pølsemiddag på mæ idag...

Formen e så som så. Skurre fortsatt bra i lungan, men har itj feber da, så får sjå når æ e ferdi me penicillinkurn på onsdan korsn formen e... [8|]

E frossen i kroppen så æ har tent opp i peisen... Ska kos mæ inn i kveill [:)]

Vet ikke helt hva vi skal gjøre i dag.. Ingen store planer... [:)] Har bare vært å handlet litt og sånt.. Ja, også har vi levert ny urinprøve av Simon i dag (han hadde jo uvi), og heldigvis var den helt fin nå [:D]

Tror vi skal sove hos min mamma og pappa i dag... For mormor og bestefar kommer hjem fra Spania i kveld, og jeg har sååå lyst å se de i dag... (de bor i leiligheta vedsiden av mamma og pappa) [:D]

Vi var på barseltreff i dag kl 11.  Samme plass som totteline og Bymusa[:D]. Veldig koselig med så mange babyer på samme sted[:)].
Kl. 1245 var vi på 3 mnd's kontroll på helsestasjonen.  Adrian var blitt 61 cm og 5630 g.  Adrian har enda ikke blitt helt god med hosten sin, og han har fortsatt en liten pipelyd når han puster ut av og til.  Legen mente at det muligens kan være astma.  Er ikke nødvendigvis det da, og i så fall så mente hun at de fleste babyer vokser det av seg etterhvert som de blir eldre i så fall.  Vi har ingen ting allergier eller astma i familien så forhåpentligvis så er det ingen ting slik da...Skal bestille time hos fastlegen slik at han kan sjekke det bedre opp.  Ellers så fikk han jo de to sprøytene.  Ble litt lei seg da, men det var ikke så vanskelig å trøste ham etterpå.   Fikk et godt måltid, og så tok vi turen til byen for å kjøpe presang til vår hemmelige venn[:D].  Vi kjøpte også en presang til Adrians farmor siden hun har hjulpet så mye med dåpen som var i går[:)].

I dag har vi vært på barseltreff- vi fikk kjempe deilig grønnsaks og pølsesuppe :) Vi skrvala og lekte så  mey at vi glemte helt tiden og kom hjem først halv fem...

deretter har vi vært påquiz... ikke så mye som har skjedd her.. men en veldig fin dag :)

Back
Topp