3. desember snakkis

Mamma Propell

Glad i forumet
Mårnings flickor!

Da var det fredag og jeg har FRI, deilig. Guttene sover enda, og jeg vurderer å gå i dusjen full fart før dagen er i gang. Sambo er kjørt på service med bilen, men kommer tilbake om noen timer for å hente hele banden, så vi kan gå på juleshopping i byen. Skulle egentlig dra nå på morrakvisten, men guttene er halvslakke, så fant ut de måtte få sove. Hermann e skikkelig på felgen stakkars. Har sovet siden kvart over fem i går ettermiddag. Men ingen feber på noen heldigvis.

Planen for dagen er å hente møbler på living. Nytt kjøkkenbord og sofa, faktisk, til kjøkkenet. Kommer sikkert bilde i adventshjemtråden i løpet av helga. Gleder meg for det er fint som fy. Bord i drivved og sofa i lyst stoff....jepp optimistisk å ha det ved kjøkkenbordet[8|][:D]

Skal også prøve å få handlet inn absolutt siste rest av gaver, mangler noen få, så det blir greit å få utav systemet. Ellers skal vi handle inn alt vi trenger av bakevarer til mine ti slag julekaker....tendenser til å ta litt av ja[:D] Og til sist skal vi kjøpe inn juleantrekk til alle mann. Gutta boys blir så fine, bare jeg finner palestinaskjerf til de.

Så i bunn og grunn er planen å svi av penger i hele dag. He, he og det er jeg god på, så blir nok en fiiiin dag for min del. Verre med sambo tenker jeg.

Håper dere har det fint og er friske og raske i hele landet.

God morgen! [:)]

Jeg har blitt veldig forkjøla, sånn over natta. Var nok bhg-hentinga i går som tok knekken på meg [&o]
I dag kommer heldigvis mamma og kjører dem. Ida skal på Teskjekjærringateater, så hun får lov å pynte seg med kjolen hun fikk i går, stas [:)]
Jeg stikker på Step&Styrke kl 9, det blir nok tungt, hehe. Etterpå skal jeg på butikken før jeg skal hjem og pleie meg selv.
I ettermiddag blir det bare pizzakos her hjemme, det blir deilig.

Og ja, forresten - jeg veide meg i dag. Jeg har nådd målet mitt! [:D][:D]

Ha en finfin dag dere!

Mamma propell: jeg vil gjerne se huset ditt når du har fått de nye møblene dine[:D]
Skrållan:grattis med målet ditt[:D]

Ellers hei på dere...
Jeg er trist i dag,en tidligere arbeidskollega av meg døde i går så jeg har sovet kansje 2 timer i natt[:(]Uff verden er så urettferdig,tenker på de som sitter igjen etter han stakkars....

Ellers har jeg veldig lyst å reise på shopping i dag jeg å,men det ser dårlig ut...ønsker meg mere julepynt å få ferdig de julegavene....men vi får ta det en annen helg,da formen er bedre...
I kveld blir det kos hjemme med gutta mine[;)]

Tusen takk sandra22, og så trist med den gamle kollegaen din [&o][&o]

Kos deg i kveld Mamma til Andrea, og hurra for gratis mat! [:D]

Skrållan- wow! Du er flink!!!

Mamman til andrea- er d bekkenløsning du sliter m?

Jeg er hjemme fra jobb i dag og ligger på sofaen. Jeg er kvalm!!! [:'(] så nå begynner morroa. Ikke like lett å være kvalm når man har en liten fra før av. Får bare ta d som d kommer.

Vesla skal til mamma i kveld. Så blir rolig voksen kveld i dag. Men ikke
mye romance å hente her i gården.

Ha en fin fredag alle!!

Heisann

Mamma Propell: kos deg på shopping - håper dere finner alt dere skal ha [:D]
Skrållan: Grattis [:)]

Sandra 22: Kondolerer [:(]..

Jeg og snuppa har bare hatt en rolig start på dagen så langt..hun sover og jeg sitter å ser hesteviskeren som går på tv1000.. (har faktisk ikke sett den før[8D])
Etterpå så håper vi at det har blitt litt mildere ute, slik at vi kan trille en tur til butikken.. Så kaldt det har vært de siste dagene - så har vi bare holdt oss inne.. De få gangene vi har vært ute, så har snuppa blitt forkjølet bare ved å si at vi skal ut [8D] hehe..(føles i allefall slik ut..)
Ellers så tenkte jeg å prøve å tørke litt støv her hjemme.. så får vi se hva resten av helgen bringer, gubben jobber lørdag og har bilen- så mulighetene begrenser seg litt [8D] [;)] Kanskje litt shopping på søndag eller ett julemarked en plass!! [:D]

Goood helg til alle sammen!!!

Heisann!
Jeg har delvis hjemmekontor og delvis avspasering i dag. Kjenner det blir mest avspasering[:)]
I dag har jeg vært på tidlig ultralyd og alt så veldig fint ut[:D] Herlig å få litt ro i kroppen!
Nå skal jeg snart til med et par timers jobbing før jeg reiser å handler litt og henter gutten i barnehagen!
I kveld er det julebord. Blir sikkert kjekt det, men har mest lyst til lå ligge på sofaen og sløve[8D]

Ha en fin dag!

Takk for alle hurra'er for de 17 kg'ene som er borte! [:D]

Herregud, så masete ungene har vært i ettermiddag! Men jeg har feber, i allefall i følge sambo, så det er nok derfor jeg tåler mindre i dag. Ser ut som om det funka dårlig å trene bort sykdommen, haha!
Jaja, nå er sambo hjemme, og han lager pizza. Just what I need.

Back
Topp