Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MaRtE:)
god bedring, skrållis!!! vær flink pike og plei deg selv, treningssentret er der over helga å! men veldig gratulerer med å nådd målet, hurra
ORIGINAL: mandy4
ORIGINAL: Skrållan
God morgen! [:)]
Jeg har blitt veldig forkjøla, sånn over natta. Var nok bhg-hentinga i går som tok knekken på meg [&o]
I dag kommer heldigvis mamma og kjører dem. Ida skal på Teskjekjærringateater, så hun får lov å pynte seg med kjolen hun fikk i går, stas [:)]
Jeg stikker på Step&Styrke kl 9, det blir nok tungt, hehe. Etterpå skal jeg på butikken før jeg skal hjem og pleie meg selv.
I ettermiddag blir det bare pizzakos her hjemme, det blir deilig.
Og ja, forresten - jeg veide meg i dag. Jeg har nådd målet mitt! [:D]
[:D]
Ha en finfin dag dere!
GRATULERER TIL SUPERTRIMMEREN!!!!
Man skal vel ikke spørre -men lurer nå litt på hvor mye du har gått ned?
God morgen! [:)]
Jeg har blitt veldig forkjøla, sånn over natta. Var nok bhg-hentinga i går som tok knekken på meg [&o]
I dag kommer heldigvis mamma og kjører dem. Ida skal på Teskjekjærringateater, så hun får lov å pynte seg med kjolen hun fikk i går, stas [:)]
Jeg stikker på Step&Styrke kl 9, det blir nok tungt, hehe. Etterpå skal jeg på butikken før jeg skal hjem og pleie meg selv.
I ettermiddag blir det bare pizzakos her hjemme, det blir deilig.
Og ja, forresten - jeg veide meg i dag. Jeg har nådd målet mitt! [:D]
[:D]
Ha en finfin dag dere!
GRATULERER TIL SUPERTRIMMEREN!!!!
Man skal vel ikke spørre -men lurer nå litt på hvor mye du har gått ned?
17 kg er borte [:)] Ser det ikke gjør noe om et par-tre til forsvinner, men det får bare komme naturlig tenker jeg [:)]
Holy banana!!! Du har vært dritflink Skrållan!!! Bøyer meg i støvet for deg jeg altså!!![:D][:D][:D]
ORIGINAL: suki
Grattis Skrållan!!! Du har virkelig stått på. Skjønner ikke hvordan du får til så mye trening jeg.