3.desember i dag:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

nå går det mot jul her! bare 3 uker igjen og det er jo egentlig ikke så mye.

kjøpte meg lyshus i går, ble så fornøyd!!! tror jeg må prøve meg på å sette inn bilder igjen[:D]

God morgen! [:)]

Jeg har blitt veldig forkjøla, sånn over natta. Var nok bhg-hentinga i går som tok knekken på meg [&o]
I dag kommer heldigvis mamma og kjører dem. Ida skal på Teskjekjærringateater, så hun får lov å pynte seg med kjolen hun fikk i går, stas [:)]
Jeg stikker på Step&Styrke kl 9, det blir nok tungt, hehe. Etterpå skal jeg på butikken før jeg skal hjem og pleie meg selv.
I ettermiddag blir det bare pizzakos her hjemme, det blir deilig.

Og ja, forresten - jeg veide meg i dag. Jeg har nådd målet mitt! [:D][:D]

Ha en finfin dag dere!

lyshuset

thomas ser barne-tv. han lurte selv på om han så tøff ut[8D][:D]

god bedring, skrållis!!! vær flink pike og plei deg selv, treningssentret er der over helga å! men veldig gratulerer med å nådd målet, hurra

Nå har jeg stått opp[:)] Nicholas og samboeren sto opp i åtte tiden, og N fikk frokost før samboeren dro på jobb. Jeg hørte de styra oppe, men sov godt videre allikevel. Nicholas har så lekt og sett barnetv til jeg sto opp kl ti. Deilig og hvile litt.

Snart skal vi ut en tur. Blir besøk hos oldemor og oldefar også får N være der mens jeg tar sol og handler noen julegaver. Skal levere N hos pappaen i tretiden før jeg skal hjem og finne kjolen min. Så er det julebord med jobben på en god restaurant i byen her. Jobben skal videre på fest etter maten men da drar jeg hjem til mannen min for og kose resten av kvelden. Gidder ikke fly på byen gravid og hele pakken. Usikker på om jeg gidder jentenes julebord i morgen også, blir mulig hjemmekos eller besøk hos et vennepar i steden. Vi får nå sjå....

ORIGINAL: MaRtE:)

god bedring, skrållis!!! vær flink pike og plei deg selv, treningssentret er der over helga å! men veldig gratulerer med å nådd målet, hurra

Tusen takk MaRtE! [:)] Jeg dro jeg, har nemlig litt troa på å trene bort sykdom. Tok det litt mer med ro enn vanlig da [:)] Men nå skal jeg bare dusje, så skal jeg legge meg på sofaen sammen med halsdropsene og glo tv heeeeelt til mamma kommer med ungene i halv 4-tiden [:D]
Og tusen takk for det! [:D] Enn at jeg klarte det før jul, hehe. Må prøve å vedlikeholde det best mulig i jula da... det kan bli verre! [8D]

Veldig fint lyshus du har! [:)] Hvor kjøpte du det? Også Thomas da, så stor han blir!!

Hjem om for å dusje og kaste innpå ei brødskive for å ikke sulte ihjel før julebordet. Levert N har jeg gjort, shoppet masse julegaver til sjærsten (og det blir dyrt denne gangen også gitt), også ble det Scooby Doo crocs til N. Og ikke minst fått tatt en etterlengtet soltime for skal ha ganske åpen kjole i dag[:D]

Straks skal neglene lakkes og jeg må sminke meg. SKRÅLLAN: hvor blir det av min lovte sminkehjelp[8|]

Hun henger over en stol her og glaner på Disney... sorry at jeg har glemt å sende henne, men jeg har visst feber! Jaja, du får fikse deg sjæl, og kos deg masse i kveld! [:)]

God bedring shoppis! [:)]

Herregud, så masete ungene har vært i ettermiddag! Men jeg har jo som sagt feber, i allefall i følge sambo, så det er nok derfor jeg tåler mindre i dag. Ser ut som om det funka dårlig å trene bort sykdommen, haha!
Jaja, nå er sambo hjemme, og han lager pizza. Just what I need.

ORIGINAL: mandy4

ORIGINAL: Skrållan

Jeg har blitt veldig forkjøla, sånn over natta. Var nok bhg-hentinga i går som tok knekken på meg [&o]
I dag kommer heldigvis mamma og kjører dem. Ida skal på Teskjekjærringateater, så hun får lov å pynte seg med kjolen hun fikk i går, stas [:)]
Jeg stikker på Step&Styrke kl 9, det blir nok tungt, hehe. Etterpå skal jeg på butikken før jeg skal hjem og pleie meg selv.

Og ja, forresten - jeg veide meg i dag. Jeg har nådd målet mitt! [:D]
[:D]
Ha en finfin dag dere!

GRATULERER TIL SUPERTRIMMEREN!!!!

Man skal vel ikke spørre -men lurer nå litt på hvor mye du har gått ned?

17 kg er borte [:)] Ser det ikke gjør noe om et par-tre til forsvinner, men det får bare komme naturlig tenker jeg [:)]

Og ja, forresten - jeg veide meg i dag. Jeg har nådd målet mitt! [:D]
[:D]
Ha en finfin dag dere!

GRATULERER TIL SUPERTRIMMEREN!!!!

Man skal vel ikke spørre -men lurer nå litt på hvor mye du har gått ned?

17 kg er borte [:)] Ser det ikke gjør noe om et par-tre til forsvinner, men det får bare komme naturlig tenker jeg [:)]

Holy banana!!!  Du har vært dritflink Skrållan!!! Bøyer meg i støvet for deg jeg altså!!![:D][:D][:D]

Tusen takk søta! [:D]

ORIGINAL: suki

Grattis Skrållan!!! Du har virkelig stått på. Skjønner ikke hvordan du får til så mye trening jeg.

Jeg jobber ikke så mye som deg, hehe. Også hjelper det at de har barnepass og ligger 7 min å gå unna.. blir verre i mars, da flytter de lokaler laaaaangt unna [&o]

Back
Topp