3 dagerskuren?

ditdit

Glad i forumet
noen som har prøvd denne? funker den??[:)]

3 dagers-kuren

1.dag:
Frokost: 1/2 grapefrukt, 1 stk. ristet brød, 2 ts peanut butter.
Lunsj: 1/2 kopp tunfisk, 1. stk. ristet brød.
Middag: 2 skiver kjøtt (85 g) valgfritt, 1 kopp grønne bønner, 1 kopp rødbeter, 1 lite eple, 1 kopp vaniljeis.
2. dag:
Frokost: 1 hardkokt egg, 1 stk. ristet brød, 1/2 banan.
Lunsj: 1 kopp cottage cheese, 5 stk. saltet kjeks.
Middag: 2 pølser i brød, 1 kopp broccoli, 1/2 kopp gulrøtter, 1/2 banan, 1/2 kopp vaniljeis.
3.dag:
Frokost: 1 hardkokt egg, 1 stk. ristet brød.
Lunsj: 1 stk. cheddarost, 5 stk. salte kjeks, 1 lite eple.
Middag: 1 kopp tunfisk (oliven er godt til), 1 kopp rødbeter, 1 kopp blomkål, 1/2 honningmelon, 1/2 kopp vaniljeis.

Dietten fungerer ved en kjemisk nedbrytelse. Den må ikke varieres eller erstattes med noe annet i kostplanen. Husk - INGEN MELLOM-MÅLTIDER. Kaffe, te og vann kan drikkes til og utenom måltidene. Salt og pepper kan brukes, men ingen andre krydder. Hvor det ikke er angitt presise informasjoner om mål og vekt, er ingen restriksjoner annet enn sunn fornuft.

Denne dietten skal brukes i 3 dager av gangen, på de 3 dagene vil man tape opp til 5 kg. Etter 3 dagers diett kan det igjen spises normalt, - men ikke meget. Etter 4 dager med alminnelig mat, starter man igjen med 3 dagers diett. Opp til 20 kg kan slankes på en måned påståes det.

Aner ikke, men vet det er noe som heter sykehusdietten(?), som ifølge min mor og mange fler fungerer. Er en suppe man skal spise så mye man vil av, og så skal man i tillegg spise andre ting til faste tider. Brukes visstnok på sykehus der pasienter skal fort ned i vekt feks før operasjon. Smaker visst godt, du slipper å gå sulten, og skal visst funke [:)]

Har prøvd den for maaaange år siden! Vet den funket for flere, men ikke for meg. Eneste JEG fikk ut av den er at jeg ikke nå lenger liker rødbeter. [:D] Men, som jeg sa; jeg vet at det var folk det funket på!

ORIGINAL: lomittra

Aner ikke, men vet det er noe som heter sykehusdietten(?), som ifølge min mor og mange fler fungerer. Er en suppe man skal spise så mye man vil av, og så skal man i tillegg spise andre ting til faste tider. Brukes visstnok på sykehus der pasienter skal fort ned i vekt feks før operasjon. Smaker visst godt, du slipper å gå sulten, og skal visst funke [:)]

Jeg har prøvd den og i små mengder er den ok, men skal du slanke deg ved å spise slik suppe over lengre tid, skal jeg love deg at slankekuren kommer til å fungere, for du kommer til å brekke deg når du spiser;)

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: Snuppa1986

ORIGINAL: lomittra

Jeg har prøvd den og i små mengder er den ok, men skal du slanke deg ved å spise slik suppe over lengre tid, skal jeg love deg at slankekuren kommer til å fungere, for du kommer til å brekke deg når du spiser;)

Ja man kan jo også prøve anorexia. Eller man kan bli rusmisbruker.
Gjør samme nytten.

Ja, for det var virkelig ment som en oppfordring til å prøve..
Det er vel ingen som spiser noe over lengre tid som smaker dass?

Har prøvd den en gang. Gikk ned 1,8kg på 3 dager. De kiloene kom ikke tilbake igjen!
Brukte den for å få en kick start på vekt nedgang[:)]

ORIGINAL: Pannekaka

ORIGINAL: Snuppa1986

Det er vel ingen som spiser noe over lengre tid som smaker dass?

Må man så må man! [:D]
Når bryllupsdatoen er satt så spiser jeg gjerne den suppa [8D]

Hahaha.. [;)] Godt poeng

Back
Topp