3 dagers kuren bli med?

ditdit

Glad i forumet
noen som vil bli med på denne??[:D] skal begyne på den men må handle inn først[:D]

3 dagers-kuren

1.dag:
Frokost: 1/2 grapefrukt, 1 stk. ristet brød, 2 ts peanut butter.
Lunsj: 1/2 kopp tunfisk, 1. stk. ristet brød.
Middag: 2 skiver kjøtt (85 g) valgfritt, 1 kopp grønne bønner, 1 kopp rødbeter, 1 lite eple, 1 kopp vaniljeis.
2. dag:
Frokost: 1 hardkokt egg, 1 stk. ristet brød, 1/2 banan.
Lunsj: 1 kopp cottage cheese, 5 stk. saltet kjeks.
Middag: 2 pølser i brød, 1 kopp broccoli, 1/2 kopp gulrøtter, 1/2 banan, 1/2 kopp vaniljeis.
3.dag:
Frokost: 1 hardkokt egg, 1 stk. ristet brød.
Lunsj: 1 stk. cheddarost, 5 stk. salte kjeks, 1 lite eple.
Middag: 1 kopp tunfisk (oliven er godt til), 1 kopp rødbeter, 1 kopp blomkål, 1/2 honningmelon, 1/2 kopp vaniljeis.

Dietten fungerer ved en kjemisk nedbrytelse. Den må ikke varieres eller erstattes med noe annet i kostplanen. Husk - INGEN MELLOM-MÅLTIDER. Kaffe, te og vann kan drikkes til og utenom måltidene. Salt og pepper kan brukes, men ingen andre krydder. Hvor det ikke er angitt presise informasjoner om mål og vekt, er ingen restriksjoner annet enn sunn fornuft.

Denne dietten skal brukes i 3 dager av gangen, på de 3 dagene vil man tape opp til 5 kg. Etter 3 dagers diett kan det igjen spises normalt, - men ikke meget. Etter 4 dager med alminnelig mat, starter man igjen med 3 dagers diett. Opp til 20 kg kan slankes på en måned påståes det.

ORIGINAL: Natural Beauty

Har lyst å prøve den ja, men kan ikke fordra tunfisk. Kan det erstattes?

nei det tror jeg ikke...[:'(]

bli med meg på 13 dagersen heller[:D][:D][:D]

Åh den var veldig lik en jeg gikk på for mange år siden. Hm kunne tenkt å prøve, men jeg er jo i ketose nå og da ødlegger jeg jo det med den dietten[&:]

ORIGINAL: Hege og Chris

Åh den var veldig lik en jeg gikk på for mange år siden. Hm kunne tenkt å prøve, men jeg er jo i ketose nå og da ødlegger jeg jo det med den dietten[&:]

mange kg gikk du ned???[:)] funker den?

ORIGINAL: Dery*

På den kuren du sikker mente ja. Gikk vel ned 14kg, trente som en gal samtidig da.

Sist gikk jeg ned 10kg. Nå har jeg tatt av 2 kg og det står boom stille :-(

muligt du kan ta 13 dagersen da er nemligt veldigt lite karbohydrater i den

På den kuren du sikker mente ja. Gikk vel ned 14kg, trente som en gal samtidig da.

er du på samme kur nå?

er du på samme kur nå?

Nei nå går jeg på minst mulig karbo, sist gikk jeg ned 10kg på det. Men nå har jeg bare gått ned 2 kg også stoppet det helt opp.

Hva med den kuren du skal ta jeg gikk ned 14 kg. Men da jeg gikk på den var det 7 dager med kur, 3 dager fri, 7 dager kur.

Back
Topp